100 szt.  |  73,09 zł  | (89,90 z Vat)

250 szt.  |  97,48 zł  |  (119,90 z Vat)

500 szt.   | 113,74 zł |  (139,90 z Vat)

1000 szt.  | 162,52 zł (199,90 z Vat)

2000 szt.  | 211,13 zł (259,90 z Vat)

100 szt.  |  121,87 zł  | (149,90 z Vat)

250 szt.  |  146,26 zł  |  (179,90 z Vat)

500 szt.   | 162,52 zł |  (199,90 z Vat)

1000 szt.  | 203,17zł (249,90 z Vat)

2000 szt.  | 325,12 zł (399,90 z Vat)

100 szt.  |  195,04 zł  | (239,90 z Vat)

250 szt.  |  203,17 zł  |  (249,90 z Vat)

500 szt.   | 268,21 zł |  (329,90 z Vat)

1000 szt.  | 325,12 zł (399,90 z Vat)

2000 szt.  | 569,02 zł (699,90 z Vat)

Ustaw wymiary projektu. W programach do grafiki wektorowej (Illustrator, Corel) ustaw stronę netto (wymiary po docięciu) – np. wizytówka 90×50 mm i dodaj do niej obszar spadu (po 2 mm z każdej strony).Wyjątkiem jest Photoshop gdzie należy od razu ustawić obszar roboczy ze spadami po 2mm z każdej strony– np. dla ulotki 105x148mm będzie to 109x152mm
Tło oraz grafiki dochodzące do krawędzi projektu muszą zostać wysunięte poza krawędź pola roboczego o 2mm z każdej strony (do obszaru brutto). Np. dla wizytówek 90×50 mm będzie to obszar 94×54 mm.
Wszystkie teksty oraz grafiki w pobliżu krawędzi pola roboczego muszą być od niego odsunięte o 3mm.Zachowaj bezpieczne marginesy aby uniknąć przycięcia tekstu – np. dla wizytówek 90×50 mm, będzie to obszar 84×44 mm.Ramki w projekcie – zaleca się aby umieszczać je minimum 5 mm od linii, ponieważ przy cięciu i druku mogą występować dopuszczalne przesunięcia do +/- 2 mm, przez produkt może wyglądać jak źle pocięty jeśli zostaną umieszczone w mniejszej odległości.
Każdy projekt jest drukowany w kolorach CMYK i takie poprawnie powinny zostać użyte w projekcie. Jeśli w projekcie zastosujesz kolory RGB lub np. PANTONE zostaną one skonwertowane automatycznie do CMYK przez co mogą się znacznie różnić się od tych użytych w projekcie – nie bierzemy za to odpowiedzialności. Efekty specjalne takie jak: cienie, głębia itp. powinny być zamienione na mapę bitową
Obrazy użyte w projekcie przeznaczonym do druku powinny mieć rozdzielczość 300 dpi.
Przekształć teksty w krzywe (obiekty). Zaznacz wszystkie teksty występujące w dokumencie, a następnie:
Corel: Rozmieść > przekształć w krzywe lub wciśnij CTRL+Q

Illustrator: Tekst > zamień na krzywe lub wciśnij SHITF+CTRL+O

Photoshop: Warstwa > rasteryzuj > warstwa tekstowa lub wciśnij SHIFT+CTRL+E aby spłaszczyć cały obraz.
Zdarza się, iż podczas kopiowania tekstu np. z Word wkleja się on w barwach RGB. Pamiętaj aby zawsze zmienić tryb na CMYK i odpowiednio dobrać składowe. Przy dużej ilości tekstu zastosuj K=100%, czyli C 0/M 0/Y 0/K 100Drobny tekst złożony ze wszystkich składowych CMYK, a przez to może być mniej czytelny i wyglądać jak “nieostry”.
Poprawne rozszerzenie pliku: jpg, tiff, png, cdr (do wersji 17), pdf. Pozostałe formaty zostaną odrzucone.
Nakład:
Cena netto:
Cena Brutto:
Nakład:
Cena netto:
Cena Brutto:
Nakład:
Cena netto:
Cena Brutto:
Ustaw wymiary projektu. W programach do grafiki wektorowej (Illustrator, Corel) ustaw stronę netto (wymiary po docięciu) – np. wizytówka 90×50 mm i dodaj do niej obszar spadu (po 2 mm z każdej strony).Wyjątkiem jest Photoshop gdzie należy od razu ustawić obszar roboczy ze spadami po 2mm z każdej strony– np. dla ulotki 105x148mm będzie to 109x152mm
Tło oraz grafiki dochodzące do krawędzi projektu muszą zostać wysunięte poza krawędź pola roboczego o 2mm z każdej strony (do obszaru brutto). Np. dla wizytówek 90×50 mm będzie to obszar 94×54 mm.
Wszystkie teksty oraz grafiki w pobliżu krawędzi pola roboczego muszą być od niego odsunięte o 3mm.Zachowaj bezpieczne marginesy aby uniknąć przycięcia tekstu – np. dla wizytówek 90×50 mm, będzie to obszar 84×44 mm.Ramki w projekcie – zaleca się aby umieszczać je minimum 5 mm od linii, ponieważ przy cięciu i druku mogą występować dopuszczalne przesunięcia do +/- 2 mm, przez produkt może wyglądać jak źle pocięty jeśli zostaną umieszczone w mniejszej odległości.
Każdy projekt jest drukowany w kolorach CMYK i takie poprawnie powinny zostać użyte w projekcie. Jeśli w projekcie zastosujesz kolory RGB lub np. PANTONE zostaną one skonwertowane automatycznie do CMYK przez co mogą się znacznie różnić się od tych użytych w projekcie – nie bierzemy za to odpowiedzialności. Efekty specjalne takie jak: cienie, głębia itp. powinny być zamienione na mapę bitową
Obrazy użyte w projekcie przeznaczonym do druku powinny mieć rozdzielczość 300 dpi.
Przekształć teksty w krzywe (obiekty). Zaznacz wszystkie teksty występujące w dokumencie, a następnie:
Corel: Rozmieść > przekształć w krzywe lub wciśnij CTRL+Q

Illustrator: Tekst > zamień na krzywe lub wciśnij SHITF+CTRL+O

Photoshop: Warstwa > rasteryzuj > warstwa tekstowa lub wciśnij SHIFT+CTRL+E aby spłaszczyć cały obraz.
Zdarza się, iż podczas kopiowania tekstu np. z Word wkleja się on w barwach RGB. Pamiętaj aby zawsze zmienić tryb na CMYK i odpowiednio dobrać składowe. Przy dużej ilości tekstu zastosuj K=100%, czyli C 0/M 0/Y 0/K 100Drobny tekst złożony ze wszystkich składowych CMYK, a przez to może być mniej czytelny i wyglądać jak “nieostry”.
Poprawne rozszerzenie pliku: jpg, tiff, png, cdr (do wersji 17), pdf. Pozostałe formaty zostaną odrzucone.
Tanie wizytówki w niskiej cenie?
  • U nas to standard, ponieważ wiemy jak ważne jest pierwsze wrażenie.
  • W naszej ofercie znajdziesz zarówno wizytówki standardowe, jak i z dodatkowym uszlachetniem.
  • Do wyboru masz delikatną w dotyku folię Soft Touch, matową lub lakier wybiórczy UV.
  • Oferujemy Szybki druk z Darmowa Dostawą
Czytaj więcej
DRUK WIZYTÓWEK 
  • format druku wizytówki do wyboru 90×50 lub 85×55 mm.
  • Papier: kreda mat 350 g.
  • cena za druk wizytówek zarówno jednostronny jak i dwustronny.
  • cennik dotyczy wydruku z projektów gotowych do druku.

RODZAJE WIZYTÓWEK:

  • Wizytówki Standard:

Najbardziej popularne, dzięki niskiej cenie i szybkiej realizacji (już w 1 dzień roboczy). Drukowane na grubym papierze o gramaturze 350 g (kreda mat).

  • Wizytówki Premium (foliowane):

pokryte są dwustronną folią matową, soft touch lub błyszczącą (do wyboru) błysk, która podkreśla projekt wizytówek.

  • Wizytówki z lakierem UV:

dzięki dodatkowemu lakierowi UV posiadają gładką, teksturę, na której możemy wyróżnić wybrane elementy wizytówki (jak. np. logo). Wybrane elementy wizytówek stają się błyszczące. Najlepiej stosować z folią soft touch.


Termin realizacji druku wizytówek: 

Wizytówki standard i z folią realizowane są w ciągu 1-3 dni roboczych. Opcja lakieru UV wydłuża druk wizytówek o 4-5 dni roboczych.


Dlaczego warto postawić na druk wizytówek online?

1.     Zamów wydruk  wizytówki z własnym projektem.

Jeśli współpracujesz z grafikiem, który wykonał dla Ciebie odpowiedni projekt wizytówki, możesz przesłać go bezpośrednio do nas, zlecając nam jedynie sam proces wydruku. Proces zamówienia wizytówki online ogranicza się wówczas wyłącznie do określenia niezbędnych parametrów ilościowych czy rodzaju wybranego papieru.

Przekazanie zlecenia odbywa się szybko i sprawnie – należy pamiętać jedynie, aby opracowana koncepcja była zgodna z powszechnie stosowanymi wytycznymi wydruku. Należą do niej m.in. opracowanie wzoru zgodnie z paletą CMYK czy zachowanie właściwych obszarów bezpiecznych.

2.     Zamów wizytówki online z projektem od podstaw.

Nie posiadasz własnego szablonu do wizytówek, lecz żaden z opracowanych przez nas motywów nie przypadł Ci do gustu? Nasi graficy mogą zaprojektować dla Ciebie unikalne wizytówki online. Wystarczy jedynie przesłać nam szczegółowe wytyczne na temat przyszłych treści, materiałów graficznych oraz oczekiwanej stylistyki, a my stworzymy dla Cebie niepowtarzalną kreację, która będzie ściśle dopasowana do Twoich potrzeb.

Określ najważniejsze szczegóły zamówienia.

Aby przygotowana dla Ciebie wizytówka wyróżniała się odpowiednią stylistyką i prezencją, zapewniliśmy Ci swobodę wyboru w zakresie niezbędnych uszlachetnień oraz rodzaju papieru. Na naszych klientów czekają trzy rodzaje papieru o gramaturze 350 g/m2: błyszcząca bądź matowa kreda oraz satyna. W zależności od preferencji, ostateczny projekt może zawierać również matowe i błyszczące folie oraz elementy typu soft touch, tłoczenia oraz lakier UV.

wizytówki

Zapraszamy również do skorzystania z formularza zamawiania wizytówek.