Wydawałoby się, że odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta. Nic bardziej mylnego! Jest kilka zasad, które trzeba znać, by nie popełnić błędu przy umieszczeniu tekstu na pieczątce firmowej. Jesteście ciekawi? Zapraszamy do przeczytania poniższego tekstu!
Pieczątka firmowa musi zawierać:
Nazwę firmy, która powinna być napisana zgodnie z poniższymi zasadami:
- W przypadku spółek akcyjnych, komandytowych, jawnych lub z ograniczoną odpowiedzialnością wpisujemy nazwę określoną we wpisie do KRS.
- W przypadku spółek cywilnych można zastosować samą skróconą nazwę (z dopiskiem spółka cywilna, czy sam skrót s.c.) lub rozszerzyć ją o nazwiska wspólników.
- W przypadku działalności jednoosobowej wymagana jest nazwa firmy oraz imię i nazwisko
Dane osobowe– należy zastosować dokładny sposób zapisu nazwy firmy, który możemy odnaleźć we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
Krótki opis przedmiotu działalności – jeśli tylko miejsce na to pozwala to można, aczkolwiek nie jest to wymóg
Dane adresowe – zaliczamy do nich:
- Kod pocztowy
- Miejscowość
- Ulica wraz z numerem lokalu
Dane kontaktowe – zaliczamy do nich:
- numer telefonu
- faks
- strona www
Numery ewidencyjne firmy:
- W przypadku płatników podatku VAT wpisujemy NIP oraz Regon
- W przypadku spółek kapitałowych wpisujemy KRS oraz wysokość kapitału zakładowego.
- Logo – nie jest to obowiązkowa pozycja, ale może stanowić świetny element promocyjny
Przydatne informacje podczas zamawiania pieczątki firmowej
Pamiętajmy o tym, że pieczęć firmowa musi być przede wszystkim czytelna, dlatego unikajmy zbyt dużo treści na zbyt małej powierzchni pieczątki, a także stosowania nieczytelnych czcionek.
Szukasz pieczątki firmowej online? Wybierz firmę Stempleks we Wrocławiu. Oferujemy rozmaite wzory pieczątek firmowych (i nie tylko) z dostawą pod wskazany przez Klienta adres, w 24 godziny! Zadzwoń i zamów pieczątkę online.