Wizytówka fotografa, czyli jak pozyskać nowych klientów

mężczyzna robiący zdjęcie aparatem

Wizytówka fotografa, czyli jak pozyskać nowych klientów

Fotografia to branża, w której niewiele osób może liczyć na umowę o pracę i stałe, miesięczne źródło dochodów. Większość fotografów pracuje od sesji do sesji, starając się zapewnić sobie jak największą liczbę kontrahentów i ustabilizować swoje zarobki.

Warto nadmienić, że – podobnie jak w innych wolnych zawodach – duża część zleceń przychodzi zazwyczaj z polecenia poprzednich zadowolonych klientów. Nie można wykluczyć również sytuacji, w której propozycję współpracy otrzyma się w trakcie wykonywania danego zlecenia, np. fotografii ślubnych. To właśnie wtedy nieodzowna może okazać się prosta wizytówka fotografa, która pozwoli łatwo nawiązać kontakt z potencjalnym klientem. Dlaczego warto w nią zainwestować?

Wizytówka fotografa – nieodzowny dodatek w codziennej pracy

Pochlebne opinie rodziny i znajomych to jeden z najbardziej kluczowych argumentów, przekonujących nas do zakupu danego produktu lub skorzystania z konkretnej usługi. Pozytywne recenzje pełnią szczególną rolę przy niepowtarzalnych okolicznościach, do jakich bez wątpienia zalicza się m.in. ślub. Wszelkiego rodzaju reklamacje i pozwy pomogą nam odzyskać zainwestowane środki, nie sprawią jednak, że kiepskie zdjęcia staną się znośne, a nieobecny fotograf w magiczny sposób pojawi się na weselnej sali.

Przyszli małżonkowie chętnie udają się po rekomendacje do znajomych par, które korzystały z usług DJ-a, zespołów muzycznych i fotografów. Narzeczeni nierzadko przeprowadzają rozpoznanie również na weselach, w których przyszli w charakterze gościa, pytając fotografów, muzyków czy kamerzystów o dostępne terminy i cennik. W takich sytuacjach warto posiadać pod ręką klasyczne wizytówki, które pozwolą szybko nawiązać kontakt z potencjalnym klientem, nie przerywając jednocześnie wykonywanej pracy.

Co powinien zawierać projekt wizytówki? Fotograf ma wiele możliwości

Wizytówka fotografa może zawierać nie tylko proste dane kontaktowe. Oprócz imienia i nazwiska warto rozważyć umieszczenie wybranych zdjęć oraz adres WWW (bądź kod QR), które pomoże potencjalnym klientom zapoznać się portfolio artysty. Tak zaprojektowana wizytówka będzie stanowić proste i skuteczne narzędzie do nawiązywania potencjalnych relacji biznesowych.

Jeśli pragniesz nawiązać kontakt z jak największą liczbą klientów, nie wahaj się zapytać nas o ofertę stałej współpracy https://stempleks.pl/wspolpraca/ – Stempleks oferuje preferencyjne stawki za wydruk wizytówki. Zapewniamy również cykliczne promocje na wiele materiałów promocyjnych i biurowych https://stempleks.pl/promocje/. Odwiedź naszą stronę internetową i przekonaj się, że wymarzona wizytówka fotografa może być tańsza niż myślisz.

282