Przedpłata: 12,19 zł (14,99 z Vat)
Pobranie: 16,25 zł (19,99 z Vat ) - zamówienia do 500 zł netto.
Czas dostawy: 24h
Podpis elektroniczny stanowi elektroniczne potwierdzenie tożsamości, które jest umieszczane na dokumencie. Zawiera kluczowe dane osobowe, takie jak imię, nazwisko oraz numer PESEL, co umożliwia skojarzenie informacji o osobie składającej podpis z treścią podpisywanego dokumentu.
Za pomocą podpisu elektronicznego można w wygodny sposób oznaczać dokumenty zdalnie, z dowolnej lokalizacji i o dowolnym czasie. Podpis kwalifikowany ma równą moc prawną jak podpis własnoręczny.
E-podpis, znany także jako kwalifikowany podpis elektroniczny, to narzędzie, które w znacznym stopniu upraszcza codzienne funkcjonowanie. Znajduje on szerokie zastosowanie zarówno w sferze zawodowej, jak i w życiu osobistym.
Podpis elektroniczny pełni istotną funkcję w zdalnych interakcjach z administracją, umożliwiając realizację wielu działań online z potwierdzeniem tożsamości, bez konieczności odwiedzania urzędów. Dzięki e-podpisowi możesz swobodnie przesyłać dokumenty poprzez platformę ePUAP oraz składać wnioski o świadczenia społeczne w systemie Emp@tia. Co więcej, jego zastosowanie umożliwia również składanie e-deklaracji do urzędu skarbowego oraz występowanie o zaświadczenie o niekaralności. Wykorzystanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego przyspiesza, ułatwia i przede wszystkim zwiększa bezpieczeństwo załatwiania spraw w cyfrowych urzędach, co pozwala na oszczędność czasu.
Wszystkie te funkcje podpisu elektronicznego przyczyniają się do uproszczenia procesów administracyjnych, zapewniając użytkownikom wygodę i bezpieczeństwo.
E-podpis tak samo jak pieczęć elektroniczna doskonale sprawdza się w sferze biznesowej. Może być wykorzystywany w procesach rekrutacyjnych, zawieraniu umów B2B oraz B2C, a także w prowadzeniu dokumentacji firmowej. Dzięki bezpiecznemu podpisowi elektronicznemu możliwe jest podpisywanie różnych typów dokumentów, takich jak elektroniczne faktury, pisma procesowe w postępowaniu sądowym czy e-deklaracje podatkowe. To wszystko przyspiesza i upraszcza procedury w firmie.
Przykładowe, wybrane wykorzystanie podpisu w sferze biznesowej:
E-podpis to także świetne rozwiązanie w zakresie załatwiania spraw urzędowych. Umożliwia on ominięcie długich kolejek oraz szybsze i bezpieczniejsze załatwienie formalności. Może być stosowany do wysyłania pism na platformie ePUAP oraz do składania wniosków o świadczenia socjalne. Ponadto, za jego pomocą można przesyłać e-deklaracje do urzędu skarbowego i składać wnioski online o zaświadczenie o niekaralności. Oszczędzony czas można spożytkować na inne, bardziej przyjemne zajęcia.
Oto kilka sposobów, w jakie możesz użyć e-podpisu w życiu prywatnym:
Podpisz podpisem zaufanym plik w formacie pdf bez używania dokumentu tożsamości. Podpis zaufany jest ważny i ma taką samą moc prawną jak podpis w portalu gov.pl.