Wyświetlanie wszystkich wyników: 3

599,00  (736.77 z Vat)
This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
1299,00  (1,597.77 z Vat)
This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
149,37  (183.73 z Vat)
This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page

Mobilny podpis elektroniczny - podpisuj dokumenty w aplikacji mobilnej szybciej niż profilem zaufanym.

Podpis elektroniczny stanowi elektroniczne potwierdzenie tożsamości, które jest umieszczane na dokumencie. Zawiera kluczowe dane osobowe, takie jak imię, nazwisko oraz numer PESEL, co umożliwia skojarzenie informacji o osobie składającej podpis z treścią podpisywanego dokumentu.

Za pomocą podpisu elektronicznego można w wygodny sposób oznaczać dokumenty zdalnie, z dowolnej lokalizacji i o dowolnym czasie. Podpis kwalifikowany ma równą moc prawną jak podpis własnoręczny.

Podpisem elektronicznym kwalifikowanym podpiszesz dokumenty w:

E-podpis, znany także jako kwalifikowany podpis elektroniczny, to narzędzie, które w znacznym stopniu upraszcza codzienne funkcjonowanie. Znajduje on szerokie zastosowanie zarówno w sferze zawodowej, jak i w życiu osobistym.

podpis elektroniczny

Podpis zaufany - podpisuj dokumenty elektronicznie w urzędzie

 

Podpis elektroniczny pełni istotną funkcję w zdalnych interakcjach z administracją, umożliwiając realizację wielu działań online z potwierdzeniem tożsamości, bez konieczności odwiedzania urzędów. Dzięki e-podpisowi możesz swobodnie przesyłać dokumenty poprzez platformę ePUAP oraz składać wnioski o świadczenia społeczne w systemie Emp@tia. Co więcej, jego zastosowanie umożliwia również składanie e-deklaracji do urzędu skarbowego oraz występowanie o zaświadczenie o niekaralności. Wykorzystanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego przyspiesza, ułatwia i przede wszystkim zwiększa bezpieczeństwo załatwiania spraw w cyfrowych urzędach, co pozwala na oszczędność czasu.
Wszystkie te funkcje podpisu elektronicznego przyczyniają się do uproszczenia procesów administracyjnych, zapewniając użytkownikom wygodę i bezpieczeństwo. 

Podpis elektroniczny - łatwe logowanie bez wychodzenia z domu

E-podpis tak samo jak pieczęć elektroniczna doskonale sprawdza się w sferze biznesowej. Może być wykorzystywany w procesach rekrutacyjnych, zawieraniu umów B2B oraz B2C, a także w prowadzeniu dokumentacji firmowej. Dzięki bezpiecznemu podpisowi elektronicznemu możliwe jest podpisywanie różnych typów dokumentów, takich jak elektroniczne faktury, pisma procesowe w postępowaniu sądowym czy e-deklaracje podatkowe. To wszystko przyspiesza i upraszcza procedury w firmie.

Przykładowe, wybrane wykorzystanie podpisu w sferze biznesowej:

  • składanie oświadczeń woli,
  • zawieranie umów w całej Europie,
  • udział w aukcjach elektronicznych i przetargach,
  • dostęp do usług świadczonych na Platformie Usług Elektronicznych ZUS PUE,
  • podpisywanie i składanie sprawozdań finansowych w systemie E-DEKLARACJE,
  • podpisywanie e-faktur, dokumentów bankowych i ofert handlowych,
  • podpisywanie dokumentacji przez branżę budowlaną (PIIB),
  • przesyłanie do GIIF informacji o transakcjach finansowych,
  • podpisywanie dokumentów JPK w e-KRS oraz JEDZ,
  • uwierzytelnienie w Krajowym Systemie e-Faktur (KSeF)

eurocert_logo

Wybierz cyfrowy certyfikat mobilny zamiast profilu zaufanego i wysyłaj dokumenty pdf

E-podpis to także świetne rozwiązanie w zakresie załatwiania spraw urzędowych. Umożliwia on ominięcie długich kolejek oraz szybsze i bezpieczniejsze załatwienie formalności. Może być stosowany do wysyłania pism na platformie ePUAP oraz do składania wniosków o świadczenia socjalne. Ponadto, za jego pomocą można przesyłać e-deklaracje do urzędu skarbowego i składać wnioski online o zaświadczenie o niekaralności. Oszczędzony czas można spożytkować na inne, bardziej przyjemne zajęcia.

Oto kilka sposobów, w jakie możesz użyć e-podpisu w życiu prywatnym:

  • Możesz skorzystać z e-podpisu do zawierania umów cywilnych z innymi osobami, na przykład umowy sprzedaży, umowy wynajmu lub umowy pożyczki.
  • Banki umożliwiają korzystanie z e-podpisu do wielu działań, takich jak podpisywanie umów kredytowych, aplikacji o kredyt, zatwierdzanie przelewów oraz innych dokumentów związanych z Twoim kontem bankowym.
  • Jeżeli zamierzasz rozpocząć studia, możesz na przykład wykorzystać e-podpis do złożenia dokumentów rejestracyjnych w instytucji edukacyjnej. Niektóre uczelnie umożliwiają przesyłanie dokumentów w formie elektronicznej oraz ich podpisywanie za pomocą e-podpisu, co znacznie upraszcza cały proces rejestracji.
  • Wiele towarzystw ubezpieczeniowych umożliwia zawieranie umów ubezpieczeniowych za pośrednictwem internetu. Możesz skorzystać z e-podpisu, co pozwoli na podpisanie umowy bez potrzeby opuszczania domu lub wysyłania dokumentów pocztą.

Podpis kwalifikowany w aplikacji mobilnej bez karty i czytnika czy zapisany na dysku?

W obu przypadkach możesz podpisać i sprawdzić m.in swoją tożsamość u wybranego dostawcy.  Elektroniczny podpis daje Ci możliwość również do podpisania pliku krajowego rejestru sądowego lub innej administracji publicznej. Wystarczy, że klikniesz przycisk podpisz podpisem zaufanym i podpiszesz dokument podpisem

Certyfikat to ważność każdego rodzaju podpisu

 

Podpisz podpisem zaufanym plik w formacie pdf bez używania dokumentu tożsamości. Podpis zaufany jest ważny i ma taką samą moc prawną jak podpis w portalu gov.pl.