Wizytówki online – jak łatwo złożyć zamówienie

Wizytówki online – jak łatwo złożyć zamówienie

wizytowki-laminowane-Stempleks

Myślisz, że w dobie komputerów, nowych technologii i życia toczącego się w dużej mierze online, wizytówki nie są już nikomu potrzebne do szczęścia?

Nic bardziej mylnego! Jeśli zakładasz własny biznes, świadczysz różnego rodzaju usługi, czy chcesz wypromować swoją markę, szybko przekonasz się, że bez profesjonalnej wizytówki ani rusz!

Własna wizytówka pomaga w szybki, skuteczny i profesjonalny sposób przekazywać swoje dane kontaktowe, co jest niezbędne w biznesie i kontaktach z klientami.

Dla kogo i w jakich sytuacjach wizytówki mogą być na wagę złota?

Głównym celem wizytówki jest oczywiście zostawienie po sobie kontaktu. W tym maleńkim kartoniku kryje się jednak ogromna moc i potencjał! Nie dość, że wygląda o wiele bardziej profesjonalnie i elegancko niż przykładowo dyktowanie swojego numery bądź też notowanie go na zwykłym kawałku papieru, to jeszcze może sprawić, że zostaniemy zapamiętani. To zatem bardzo ważne, aby wizytówka odzwierciedlała to, czym się zajmujemy, pasowała charakterem do wykonywanej profesji i naszej osobowości. Nawet takie drobne szczegóły jak kolor, rodzaj czcionki, czy ewentualne elementy ozdobne, grafiki i nadruki mogą mieć spore znaczenie w tym, w jaki sposób odbierze nas na przykład potencjalny klient i czy nasza osoba zapadnie mu w pamięć.

Wizytówki przydają się, żeby zostawić swoje dane, nawiązać kontakt, zaprezentować samego siebie, zwrócić uwagę klienta, zareklamować swoje usługi lub produkty. O wiele łatwiej wyrzucić zwykły świstek papieru od profesjonalnej wizytówki, są zatem duże szanse, że znajdzie ona miejsce w portfelu klienta, a nie w koszu na śmieci. Wizytówki będą nieocenioną formą autoprezentacji dla właścicieli firm i przedsiębiorstw, usługodawców, przedstawicieli handlowych, pracowników mających częsty kontakt z klientem.

Jaka powinna być dobra wizytówka?

druk wizytówek

Przede wszystkim czytelna, zrozumiała i z klasą. Lepiej postawić na klasyczne kolory i niezbyt wymyślne czcionki. Lepiej unikać mocno kontrastowych, jaskrawych i odblaskowych barw i niezbyt wyraźnych fontów. Pamiętajmy jednak, że wiele zależy od prowadzonej działalności i profesji – w innym klimacie będzie utrzymana wizytówka prawnika, a w innym animatora zabaw dla dzieci.

Lepiej nie kombinować z kształtem i postawić na standardowy prostokącik o przyjętych wymiarach, który bez problemu zmieści się w każdym portfelu albo w kieszeni. Ciekawą opcją mogą być wypukłe litery, które zdecydowanie zwracają uwagę, a jednocześnie zachowują prawdziwą klasę i szyk.

Dobra wizytówka powinna rzecz jasna przede wszystkim spełniać swoje podstawowe zadanie – przekazywać najważniejsze informacje kontaktowe: imię i nazwisko, numer telefonu, zajmowane stanowisko, nazwę i logo firmy. Można podać także dodatkowe informację: adres siedziby firmy, adres mailowy, adres strony internetowej, jeśli taką prowadzimy.

Jak i kiedy wręczać wizytówki?

Wizytówkowy savoir ar-vivre? Choć wydaje się to zabawne, w istocie jest kilka zasad, których warto w tym temacie przestrzegać. W końcu chcemy uchodzić za profesjonalistów, a nie za osoby nachalne, narzucające się w sposób, który mógłby zostać negatywnie odebrany. Wręczenie wizytówki powinno być zatem jak najbardziej naturalne i subtelne. Nie powinno robić się tego na samym początku rozmowy, podczas jedzenia, czy omawiania ważnych biznesowych tematów. Jeśli klient sam o nią poprosi, to oczywiście możemy mu ją podarować w dowolnej chwili, w przeciwnym razie, lepiej poczekać do końca spotkania i wręczyć mu ją niejako na pożegnanie, przypominając w kilku słowach, że pod tym numerem telefonu będziemy do jego dyspozycji i jak najbardziej zachęcamy do kontaktu. Co ciekawe, przyjmuje się, że wizytówkę lepiej podać do ręki rozmówcy, a nie położyć przed nim na stole. Są to subtelne niuanse, na które pewnie większość osób nie zwróci zbytniej uwagi, jednak w ramach ciekawostki warto o nich wiedzieć.

Wydruk wizytówek online online – zobacz jakie to proste

Myślisz, że tworzenie i drukowanie wizytówek jest czasochłonne i skomplikowane? W żadnym razie! Zwłaszcza, że cały projekt, od początku do końca możesz wykonać wygodnie i komfortowo, o każdej porze dnia i nocy i bez wychodzenia z domu – online.

Sprawdźmy, co może może w tej kwestii zaoferować firma Stempleks.

Razem ze Stempleks możesz skorzystać z jednej z trzech wybranych opcji: zaprojektować i zamówić własny projekt wizytówki, edytować gotowe szablony lub tworzyć wizytówki z indywidualnym projektem. Wygodny i intuicyjny kreator pomoże Ci stworzyć wizytówki online, o których zawsze marzyłeś. Do wyboru papier kredytowy albo satynowy, orientacja pozioma albo pionowa, rodzaj uszlachetnienia – folia matowa, błyszcząca, soft touch, soft touch + lakier UV lub bez foliowania. Dwa rodzaje formatu wizytówek pod względem wymiarów: 90×50 lub 85×55. Nadruk tylko z jednej strony, albo z obu. Możliwość zamówienia określonego pakietu odnośnie ilości wizytówek: 100, 250, 500, 1000 lub nawet 2000 sztuk w zależności od indywidualnego zapotrzebowania. A ile trzeba czekać na realizację? Wydruk wizytówek oferowany przez Stempleks może zostać zrealizowany nawet już w przeciągu 24 godzin! Czas ten może się wydłużyć, jeśli zdecydujesz się na pokrycie ich warstwą lakieru UV.

Gotowy wzór wizytowek online, a może własny projekt?

Możesz zamówić wizytówki online korzystając z gotowych szablonów albo stworzyć je od zera, bazując na własnych pomysłach i projektach. Szczególnie w branżach kreatywnych i artystycznych warto stawiać na ciekawe własne pomysły. Takie nieszablonowe wizytówki z pewnością nie spotkają się z obojętnością i zostaną o wiele lepiej zapamiętane. Stworzenie wizytówki według własnego pomysłu nie jest skomplikowane ani trudne. Wystarczy kilka kliknięć. Możesz wgrać zdjęcia, grafiki, logo swojej firmy. Możesz także skorzystać z oferty zamówienia gotowego, profesjonalnego projektu swojej wizytówki, jeżeli nie chcesz zajmować się tym na własną rękę. Przed ostatecznym złożeniem zamówienia, otrzymasz wykonany projekt na maila celem akceptacji. Przy zamówieniach od 149zł otrzymasz darmową dostawę kurierem, a już od 99zł paczkomatem.

Czy własne wizytówki to droga inwestycja?

Posiadanie własnej wizytówki niesie ze sobą szereg niepodważalnych korzyści, między innymi stajemy się w oczach naszych klientów i współpracowników o wiele bardziej profesjonalni i łatwiej nas zapamiętać. Koszt takiej inwestycji wcale nie jest wysoki. Zasadniczo cena uzależniona będzie od wybranych parametrów odnośnie papieru, uszlachetnienia, zdobień. Czym więcej wizytówek zamawiasz, tym cena pojedynczej sztuki staje się niższa. W przypadku zapotrzebowania na bardzo duże ilości wizytówek (powyżej dwóch tysięcy) firma Stempleks zachęca do bezpośredniego kontaktu celem ustalenia indywidualnej, korzystnej wyceny. A może przy okazji skorzystasz z jeszcze innych usług, które wchodzą w skład ich bogatej oferty i z pewnością również mogą przydać się w Twojej firmie? Pieczątki, ulotki, naklejki, vouchery, banery reklamowe i o wiele więcej.