Ulotki reklamowe, czy warto inwestować?

ulotka

Ulotki reklamowe, czy warto inwestować?

Specjaliści od reklamy wielokrotnie zastanawiali się nad przyszłością mediów drukowanych. Czy w dobie internetu, wszechobecnej reklamy online druk ulotek ma jeszcze sens? Jak się okazuje broszury oraz ulotki reklamowe, które trafiają do naszych skrzynek, nadal są jednym z najbardziej efektywnych sposobów promocji dla firm. 

Jak dobrać działania marketingowe – wydruk ulotek

ulotka

Reklama w internecie jest bardzo istotna. Zwłaszcza że w dobie Covid-19 wiele firm zaczęło świadczyć swoje usługi głównie online. Jednak, aby dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów, warto równolegle inwestować w obydwa kanały komunikacji.

Druk ulotek wspierający marketing online pozwoli osiągnąć najlepsze możliwe efekty, a tym samym przełoży się na wzrost zainteresowania twoją marką. 

Druk ulotek – na co zwrócić uwagę

Postęp technologiczny i łatwy dostęp do informacji sprawia, że przyciągniecie i zatrzymanie uwagi klienta jest nie lada zadaniem. Aby ulotki reklamowe mogły skutecznie pełnić swoją funkcję – wabika i zachęty do skorzystania z twoich usług, muszą być wykonane z wysokiej klasy materiałów, a oryginalny projekt powinien od samego początku budzić zainteresowanie.

Niezwykle istotny jest wydruk ulotek w odpowiednim, nie za dużym formacie. Do tego ciekawa oprawa graficzna, a także wyselekcjonowane informacje. Nie może być ich zbyt dużo. Powinny być czytelne i przejrzyście ułożone – tak aby potencjalny klient w kilka chwil znalazł interesujące go dane. Warto także wspomnieć o tym, że ulotki reklamowe są poniekąd także wizytówką danej firmy. Jeśli zostaną wydrukowane z błędami lub w procesie druku będą krzywo ucięte to klient może odnieść negatywne wrażenie. 

Wydruk ulotek a określenie grupy docelowej 

Przy druku ulotek należy pamiętać o określeniu grupy ,do której ma trafić twoja reklama. W mediach drukowanych trudniej jest dotrzeć do wybranego targetu, ponieważ ulotki często trafiają do skrzynek pocztowych na całych osiedlach. Jednak takie uściślenie może okazać się pomocne między innymi na etapie projektowym. Przykładowo, jeśli chcesz zareklamować dzienny punkt opieki nad dziećmi, druk ulotek powinien być skierowany do opiekunów maluchów. W związku z tym, warto zawrzeć na niej kolorowe elementy, które będą wskazywać na profil działalności oraz zachęcą mamę czy tatę kilkulatka do przeczytania pełnej oferty. Nie można także zapomnieć o rzetelnych informacjach, które mają na celu wzbudzenie zaufania w odbiorcy. 

ulotki online

Jeśli natomiast chcesz wypromować darmowe badanie wzroku dla seniorów, koniecznie zwróć uwagę na wielkość czcionki. Osoby starsze mające problemy z oczami mogą niedowidzieć, lub – co gorsza – nie doczytać Twojej oferty ze względu na zbyt mały krój pisma. Grafika powinna nawiązywać do usługi, być stonowana i pasować wyglądem oraz estetyką do grupy docelowej.

Druk ulotek warto powierzyć profesjonalistom

Jeśli zależy Ci na dobrze wykonanej ulotce, która zrobi wrażenie, będzie niebanalna i przykuje uwagę odbiorcy – poproś o pomoc sprawdzoną firmę. Marka Stempleks od wielu lat wspiera rozwój małych i dużych przedsiębiorstw, oferując im swoją wiedzę i doświadczenie w zakresie marketingu drukowanego. Możesz zlecić nam wykonanie twojej ulotki od podstaw lub też skorzystać z opcji druku z przesłanego projektu. Gwarantujemy najwyższej jakości wydruk ulotek, ekspresową realizację oraz pomoc i doradztwo w zakresie doboru materiałów reklamowych. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.