Reklama jest dźwignią handlu i o tym fakcie wiedzieli już w starożytnej Mezopotamii, dlatego działania marketingowe towarzyszą naszej cywilizacji od zarania dziejów. Skuteczna reklama swoich produktów, usług i ogólnie przedsiębiorstwa pomaga w nawiązywaniu relacji z przyszłym, potencjalnym klientem i zachęca do wejścia w biznesową interakcję. Jednym z najpopularniejszych i zarazem najprostszych sposobów na reklamowanie swojego biznesu są ulotki. Mały i niepozorny kawałek papieru może nieść ze sobą tak silny przekaz, że przyszły klient zdecyduje się na działanie, tylko pod wpływem impulsu wywołanego przez ulotkę. To właśnie z tego powodu ulotki są stale tak bardzo popularne.
Co umieścić na ulotkach i które branże skutecznie ich używają?
Ulotka jest niezwykle skutecznym nośnikiem informacji, ponieważ ma prostą i nieskomplikowaną formę. Kartka papieru zawierająca interesującą treść, podaną w odpowiedniej formie, jest w stanie zdziałać cuda, jeśli chodzi o zainteresowanie ofertą potencjalnych klientów. Warto podkreślić także, iż ulotki są jedną z prostszych i tańszych form marketingu, jednakże ich skuteczność nadal jest na bardzo wysokim poziomie, dlatego tak duża ilość przedsiębiorców i freelancerów decyduje się na działania marketingowe oparte o ulotki reklamowe.
Jeśli chodzi ich format, to najczęściej wybieraną opcją są ulotki a5, ze względu na swoje rozmiary. Pozwalają one na odpowiednie umiejscowienie przekazu, jednakże ich rozmiar nadal jest kompaktowy i podręczny.
Na ulotkach a5 najczęściej umieszcza się najważniejsze informacje o produktach, czy usługach. Ważne jest, aby taka ulotka charakteryzowała się „lotnym” przekazem i nie była napisana ciężko i siermiężnie. Powinny znaleźć się na niej najważniejsze informacje oraz hasła i slogany reklamowe, które wzbudzą w potencjalnym kliencie chęć poszukania większej ilości informacji lub wprost skontaktowania się z firmą, przedsiębiorstwem czy freelancerem.
Jeśli chodzi o branże, które skutecznie używają ulotek, to tak naprawdę efektywnie używać może ich dosłownie każdy sektor gospodarki. Warto jednakże podkreślić, iż myśląc o ulotkach najczęściej kojarzymy:
- gastronomię – restauracje, bary, kawiarnie, puby, foodtracki, pizzerie,
- szkolnictwo – kursy, korepetycje, szkoły językowe, szkoły policealne,
- fotografię – zdjęcia do paszportów, sesje zdjęciowe,
- usługi budowlane – hydrauliczne, remontowe, wykończeniowe.
To oczywiście tylko niektóre przykłady zastosowań ulotek reklamowych, ponieważ możliwości dla poszczególnych branży są po prostu nieskończone – albo przynajmniej ograniczone wyobraźnią. Warto podkreślić, że dość popularną formą marketingu jest ostatnio viral marketing, nazywany także marketingiem wirusowym. O ile ta forma reklamy opiera się na rozpowszechnianiu treści marketingowej w internecie, przez zaciekawionych użytkowników, tak widzi się obecnie także powrót do viral marketingu w tradycyjnej, papierowej formie. Intrygująca i tajemnicza ulotka jest w stanie skutecznie wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów, dzięki czemu te dwie formy marketingu, doskonale się dziś uzupełniają.
Czy zamawianie ulotek jest skomplikowane?
Wydawać mogłoby się, iż zamówienie ulotki reklamowej jest dość złożonym i skomplikowanym procesem, jednakże nic bardziej mylnego! Jest to tym prostsze, jeżeli zdecydujesz się na edytowanie gotowego wzoru. Warto w tym miejscu podkreślić, że na Stempleks.pl dostępne są wzory ulotek, które doskonale pasują do poszczególnych branży i sektorów biznesu. Dzięki temu wykorzystanie gotowego wzoru zdecydowanie skraca czas zamówienia takiej ulotki.
Sam proces edycji gotowego wzoru polega na wprowadzeniu treści i tych zmian, które uważasz za stosowne. Przekłada się to na naprawdę ekstremalnie szybkie przygotowanie ulotki reklamowej, która w zasadzie już może być skierowana do druku i następnie wysyłki. Co więcej, w przypadku zamówień, które zostaną złożone do godziny 10:00 rano, druk ulotek następuje do 24 godzin, co pozwala na jeszcze szybsze otrzymanie gotowych ulotek.
Drugą opcją zamówienia ulotek jest stworzenie własnego projektu w kreatorze, który dostępny jest na stronie naszego sklepu. Kreator ten charakteryzuje się dużą elastycznością, dzięki czemu dostosowanie projektu ulotki do własnych oczekiwań nie jest wcale skomplikowane. Warto podkreślić, że kreator pozwala na wykonanie projektu własnej ulotki praktycznie od zera, co w praktyce daje niemalże nieograniczone możliwości.
Ostatnią opcją jest oczywiście wykonanie przez naszych grafików indywidualnego projektu takiej ulotki reklamowej. W tym przypadku należy podać wszystkie niezbędne informacje, takie jak:
- Format ulotki,
- Rodzaj druku – ulotka 1-stronna lub 2-stronna,
- Rodzaj papieru,
- Ilość zamawianych sztuk.
W polu treść do projektu/wytyczne, należy umieścić następujące informacje:
- Orientację ulotki – pozioma lub pionowa,
- Tekst z podziałem na przód i tył ulotki,
- Preferowaną kolorystykę,
- Wszelkie grafiki, które chcesz, aby znalazły się na ulotce, takie jak zdjęcia (minimum 300 dpi), logo, etc.
Należy w tym miejscu bardzo wyraźnie podkreślić, że usługa wykonania projektu ulotki nie zawiera redagowania/tłumaczenia tekstu, wykonywana lub odwzorowywania logo i zakupu zdjęć, które miałyby znaleźć się na ulotce, a klient przesłał je jako poglądowe.
Ulotki a5 z projektem – dlaczego warto na nie postawić?
Głównym celem usługi ulotki z indywidualnym projektem, jest dostarczenie unikalnej ulotki reklamowej, która swoim wyglądem i aranżacją będzie zwracała uwagę potencjalnych klientów. Warto zauważyć, że ulotki reklamowe stale są niezwykle popularnym sposobem na marketing, który charakteryzuje się przede wszystkim niskim kosztem, w porównaniu do np. działań na portalach społecznościowych.
Opcja ulotki z projektem jest zatem doskonały rozwiązaniem, które pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu, ponieważ nasi profesjonalni graficy, są wstanie stworzyć projekt wedle wytycznych klienta w czasie zaledwie 2-4 dni roboczych. W cenie usługi klient dostaje także 4 modyfikacje projektu, abyśmy mogli jeszcze dokładniej odzwierciedlić zamysł klienta. Kolejne zmiany ulotki i dopasowywanie projektu także jest możliwe i płatne jedynie 10 złotych netto za zmianę. Doświadczenie naszych specjalistów z Stempleks.pl podpowiada nam jednak, iż 4 modyfikacje projektu w zupełności wystarczają, aby założenia z wytycznych zostały spełnione.
W przypadku tworzenia projektu od zera niezwykle ważna jest także kwestia zdjęć, które klient przesyła w wytycznych. Jeżeli autorem (lub właścicielem) zdjęć/grafik jest osoba zamawiająca ulotki, to mogą one być bez żadnego problemu umieszczone na ulotce. Sytuacja komplikuje się jednakże w przypadku, kiedy przesłane zostają zdjęcia skopiowane lub zapisane z wyników wyszukiwań Google. Takie grafiki posiadają prawa autorskie, dlatego nie mogą być użyte na ulotce, bez zgody właściciela, lub wykupienia praw (licencji) do ich użycia.
Ulotki a5 – ile sztu w pakiecie można kupić na Stempleks.pl?
Ulotki reklamowe to materiał promocyjny, którego ideą jest rozdawanie potencjalnym klientom. Dlatego też podczas ich zamawiania niezwykle istotną kwestią jest oczywiście ilość sztuk. Oczywiście wielkość zamówienia powinna odpowiadać zapotrzebowaniu i szerokości prowadzonej kampanii marketingowej. W Stempleks.pl możliwe jest zamówienie następujących pakietów:
- 50 szt.
- 100 szt.
- 250 szt.
- 500 szt.
- 1000 szt.
- 2500 szt.
- 5000 szt.
- 10 000 szt.
Dzięki tak dużej rozpiętości wśród poszczególnych pakietów, bardzo łatwo dobrać odpowiednią ilość sztuk ulotek. Z własnego doświadczenia sugerujemy, że zawsze lepiej jest doliczyć około 15-20% do zakładanej ilości sztuk, ze względu na to, iż ulotki reklamowe cieszą się stale bardzo dużym zainteresowaniem i mówiąc potocznie wzięciem.
Od czego uzależniony jest czas realizacji ulotek?
W Stempeks.pl dokładamy wszelkich starań, aby każde zlecenie wykonane było w maksymalnie krótkim czasie. Wiemy, że działania marketingowe wymagają sprawnych reakcji i responsywnego odpowiadania na konkurencję, dlatego też nasz system przyjmowania i wykonywania zleceń skonstruowany jest tak, aby wszystkie przyjęte przed 10:00 rano zlecenia wykonywane były w ciągu 24 godzin.
Szybka realizacja dotyczy zarówno zamówień na edytowane, gotowe wzory, jak i prawidłowo wykonane w kreatorze projekty. W przypadku indywidualnych projektów, wykonywanych przez naszych specjalistów, czas realizacji wydłuża się o około 2-4 dni robocze, ze względu na dostosowywanie projektu ulotki do wytycznych klienta. Warto jednocześnie podkreślić, że usługa indywidualnego wzoru ulotki reklamowej wykonywana jest w maksymalnie krótkim czasie, dzięki czemu w zdecydowanej większości przypadków są to dwa dni robocze.
Jakie są możliwości dostawy ulotek?
Wiemy, że czas to pieniądz, szczególnie podczas prowadzenia działań marketingowych, dlatego oprócz ekstremalnie szybkiego czasu realizacji, oferujemy naszym klientom także najszybsze możliwości dostawy wydrukowanych ulotek. Do wyboru jest zarówno kurier InPost, jak i paczkomat InPost. W obydwu przypadkach przesyłka dociera do miejsca docelowego w przeciągu 1, maksymalnie 2 dni roboczych, dzięki czemu zamówione ulotki reklamowe mogą jak najszybciej zacząć pełnić swoje zadanie i zaciekawiać nowych, potencjalnych klientów.
Stempleks, czyli najwyższa jakość wydruku
Ulotki reklamowe są czymś, co w pewnym stopniu reprezentuje daną firmę, przedsiębiorstwo, czy freelancera, dlatego oferowana przez nas jakość wydruku stoi zawsze na najwyższym poziomie. Wymagamy od klientów, aby przesłane do nas zdjęcia, które mają być użyte w ulotce, były w jakości co najmniej 300 dpi, ponieważ tylko wówczas możliwe jest wykonanie druku, który już na pierwszy rzut oka będzie wyróżniał się swoją wysoką jakością. Dzięki temu nasi klienci zawsze są zadowoleni z wykonywanych przez nas ulotek reklamowych.
Ulotki reklamowe to stale jeden z najlepszych sposób na reklamę, dlatego postaw na niezawodne i sprawdzone metody i złóż zamówienie jeszcze dziś!