cart TWÓJ KOSZYK 0

Ulotki online – rodzaje i zastosowanie

Chociaż nowe technologie oferują coraz więcej pomysłów na innowacyjną reklamę biznesu, to wiele tradycyjnych form wciąż świetnie się sprawdza. Do najskuteczniejszych należą ulotki online – drukowane reklamy, które można zamówić w wygodny sposób, bez wychodzenia z domu. W jakich branżach sprawdzą się ulotki?

Ulotki online – dla jakiej branży?

Ulotki to uniwersalny sposób na reklamę. Na małej powierzchni możesz zawrzeć wiele informacji, którymi chcesz zainteresować potencjalnych klientów. Obecnie to marketingowe rozwiązanie jest powszechnie stosowane przez wiele branż. Ulotki online świetnie sprawdzą się w przypadku szkół językowych, salonów urody, lokali gastronomicznych i innych biznesów.

Jednak, aby były naprawdę skuteczne, musisz dobrać formę reklamy do charakteru własnej działalności. Przed wykonaniem projektu sprecyzuj swoją grupę docelową – kim są Twoi klienci, w jakich miejscach przebywają i jak spędzają wolny czas. To pomoże Ci dotrzeć do nich z informacją o Twojej firmie.

Co jeszcze świadczy o skuteczności ulotek?

Po określeniu miejsc, w których możesz dotrzeć z reklamą do potencjalnych klientów, poświęć czas na zaprojektowanie ulotki. To, czy przyciągnie wzrok odbiorcy oraz czy będzie czytelna, odpowie za Twój sukces. Dobre ulotki online powinny być idealne pod względem graficznym i tekstowym. To zadanie najlepiej jest powierzyć profesjonalnemu grafikowi, który podpowie Ci m.in., jaki krój pisma dobrać i w jaki sposób wyeksponować najważniejsze informacje.

Ważne jest również mówienie językiem korzyści. Miejsce na ulotce jest ograniczone i trzeba pamiętać o właściwym, czytelnym rozdysponowaniu informacji. Dlatego liczą się konkrety – co oferuje Twoja firma i jaką daje jej to przewagę nad konkurencją. Skutecznym trickiem jest również udzielenie niewielkiego rabatu z daną broszurą na wybrany produkt lub usługę.

Rodzaje ulotek

Pamiętaj również o dobraniu formatu ulotki do ilości informacji, które chcesz na niej zamieścić. Najpopularniejsze są ulotki online w standardowym formacie A5 i A6. Możesz wybrać też większy rozmiar, np. A4 lub DL. Wtedy broszura powinna być składana. Świetnie sprawdzi się jako mały katalog produktów lub usług, a nawet menu restauracji.

Ważnym elementem ulotki jest również papier, na którym będzie wydrukowana. Popularne papiery to kreda 130 g i 170 g, w wersji matowej lub błyszczącej. Można uzyskać na nich czytelny druk dobrej jakości. Jeżeli zależy Ci na jeszcze lepszym wykonaniu, możesz zamówić wydruk na gramaturze 250 g.

U nas wydrukujesz ulotki we wszystkich wspomnianych rozmiarach – wykonujemy druk cyfrowy i offsetowy. Wykonujemy ulotki online – wystarczy, że złożysz zamówienie przez stronę internetową i odbierzesz je w naszej siedzibie, wybranym punkcie partnerskim, Twojej firmie lub innym miejscu dzięki przesyłce kurierskiej.

Telefony: 781-008-333, 780-186-765.