cart TWÓJ KOSZYK 0

Jakie projekty ulotek reklamowych NIE przyciągną klientów?

Jak zainteresować potencjalnych klientów? Na to pytanie wielu przedsiębiorców odpowie: ulotkami. I będą mieli rację, bo jest to wciąż jeden ze skuteczniejszych sposobów na reklamę. Niestety razem z popularnością ulotek wzrasta liczba materiałów, które zamiast przyciągać, giną w tłumie innych nijakich, nieprzemyślanych broszur. Zobacz, jakie projekty ulotek reklamowych na pewno nie przyciągną klientów i ucz się na błędach innych.

1. Powtarzalne

Powtarzalność to jeden z największych grzechów ulotek. Reklama salonu samochodowego? Z pewnością znajdziesz na niej auto. Szkoła języka angielskiego? Możesz być pewny, że zobaczysz na niej flagę Wielkiej Brytanii. Przykładów można by mnożyć. Stale rosnąca konkurencja sprawia, że projekty ulotek reklamowych nie mogą być nudne. Klient musi odróżnić Twój produkt od tysięcy innych, dlatego zastanów się, jak możesz się wyróżnić. Czasem zamiast zdjęcia warto postawić na specjalnie zaprojektowaną grafikę lub użyć kolorów nieoczywistych dla danej branży.

2. Chaotyczne

Każda ulotka ma krótką chwilę na przyciągnięcie czytelnika. Odbiorca najczęściej tylko rzuca okiem na broszurę i to sekundy świadczą o tym, czy będzie chciał wiedzieć więcej, czy wyrzuci ją do kosza. Projekty ulotek reklamowych, na których grafik chciał przekazać zbyt wiele informacji, nie mają szans z minimalistycznymi ulotkami z prostym przekazem. Nadmiar czcionek, kolorów grafik czy tekstu zawsze będzie działał na Twoją niekorzyść.

3. Bezcelowe

Ulotka musi mieć cel. Może być nim zainteresowanie specjalną ofertą, wezwanie do sprawdzenia strony internetowej, zaproszenie klienta do salonu. Jeśli klient nie wie, dlaczego właściwie wręczono mu broszurę, bez wahania ją wyrzuci. Dlatego tak ważne jest wezwanie do działania, czyli Call To Action. Napisz wprost: „Przyjdź z koleżanką i zapłać 50% mniej za manicure” czy „Kup burgera i odbierz napój gratis”, a przekonasz się, że ulotki będą skuteczniejsze.

4. Niespójne z pozostałymi materiałami

Spójność wszystkich materiałów promocyjnych to podstawa. Projekty ulotek reklamowych mogą przyciągać wzrok i być perfekcyjnie zaprojektowane, ale jeśli nie będą wzajemnie do siebie nawiązywać, nie osiągną tyle, ile by mogły. Zadbaj o to, żeby na każdym materiale widniało Twoje logo, ta sama typografia i schemat kolorów. Tak samo postępuj z innymi materiałami, takimi jak plakaty czy banery.

5. Słabej jakości

Sama jakość materiałów promocyjnych również ma ogromne znaczenie. Niestety, nawet najlepsze projekty ulotek reklamowych pójdą na marne, jeśli zostaną wydrukowane na papierze niskiej jakości. Słabo odwzorowane kolory czy nieprzyjemna w dotyku faktura wystarczą, żeby zniechęcić potencjalnych klientów. Jeśli nie wiesz, jaki papier i rodzaj wydruku dobrać, nic straconego. Nasi specjaliści zapraszają do kontaktu. Chętnie podpowiedzą jaki format, rodzaj druku i papieru dobrać, żeby ulotki wyglądały były najlepszą wizytówką Twojego biznesu.

Telefony: 781-008-333, 780-186-765.