Drukowanie ulotek reklamowych – Wskazówki dla zamawiających
Wielu przedsiębiorców wybiera ulotki jako sposób na promocję swojej działalności. Żeby jednak mogły one przyciągać klientów, muszą wyglądać atrakcyjnie i sprawiać, że odbiorcy będą chcieli zapoznać się z ich treścią. Zlecając drukowanie ulotek, należy pamiętać o tym, by zwrócić uwagę na kilka technicznych szczegółów, które sprawią, że materiały promocyjne będą się prezentowały korzystnie.
Drukowanie ulotek w kolorze czy w czerni i bieli?
Wybór wersji kolorystycznej zależy w dużej mierze od branży w jakiej działa firma i grupy docelowej, do której ulotki będą kierowane. Barwne materiały promocyjne zazwyczaj wyglądają bardziej atrakcyjnie i z pewnością będą dobrym pomysłem, jeśli firma chce pokazać swoje produkty. To też skuteczne rozwiązanie, kiedy na ulotce znajduje się wiele ilustracji, a grafiki odgrywają istotną rolę. Wszystkie te zalety nie oznaczają jednak, że nie warto decydować się na drukowanie ulotek reklamowych w czerni i bieli. Ta opcja jest nieco rzadziej spotykana, co sprawia, że materiały promocyjne mogą dzięki temu wyróżniać się na tle konkurencji. Warto to wykorzystać, szczególnie jeśli zawartość ulotki bazuje przede wszystkim na tekście.
Dobór odpowiedniego rozmiaru
Nie bez znaczenia jest też wielkość ulotki. Wybór konkretnego rozmiaru zależy od jej przeznaczenia, czyli tego, co ma ona przedstawiać i jakie treści powinna zawierać. A4, czyli największy dostępny format, okaże się przydatny, wtedy gdy firma będzie chciała przekazać dużo informacji. Można na nim przedstawić np. pełną ofertę przedsiębiorstwa albo wstawić duże zdjęcia, które sprawią, że przekaz będzie dużo bardziej atrakcyjny. Jeśli drukowanie ulotek obywa się przy wykorzystaniu metody offsetowej, można go też z łatwością złożyć na 3 części. Nieco mniejsze będą materiały w formacie A5. Na nich również można umieszczać duże grafiki i wykorzystać je do zareklamowania części swojej oferty, zwrócenia uwagi na dostawę nowych produktów albo zamieszczenia szczegółowych danych na temat planowanych obniżek. W naszej ofercie dostępne są też węższe ulotki online w formacie DL, o podłużnym kształcie oraz małe ulotki w rozmiarze A6, na których można zwięźle przekazać potrzebne informacje.
Metoda i sposób druku
Zlecając drukowanie ulotek reklamowych, trzeba też starannie wybrać metodę wydruku – cyfrową lub offsetową. Wiele zależy od ilości potrzebnych sztuk. Druk offsetowy jest możliwy tylko wtedy, gdy ulotek jest przynajmniej 500, ponieważ przygotowanie materiałów wymaga dużo czasu i większego nakładu kosztów. Natomiast metoda cyfrowa sprawdzi się jeśli nakład jest niewielki. Ten sposób druku jest wykonywany na papierze kredowym, satynowym oraz fakturowanym – warto zdecydować się na nietypowy rodzaj papieru, by ulotki zyskały oryginalny wygląd. Zamawiając drukowanie ulotek, trzeba też zaznaczyć czy projekt ma zostać umieszczony jedno- czy dwustronnie. Ta druga możliwość będzie lepsza, gdy przedsiębiorca chce zamieścić więcej informacji. Jeżeli jednak treści lub grafik nie jest zbyt wiele, można zdecydować się na wersję jednostronną. Wtedy projekt na pewno będzie wyglądał korzystnie i skutecznie wypromuje firmę.
Telefony: 781-008-333, 780-186-765.
[ninja_form id=1]