Na całej kuli ziemskiej, ludzie używają niemal 7 tysięcy różnych języków.
Jednym z najczęściej stosowanych jest język angielski. Szacuje się, że angielski jako pierwszy język używany jest przez 360 milionów ludzi na całym świecie!
Gdyby do tego dodać osoby, które znają i stosują angielski jako drugi, trzeci, a nawet czwarty język, stałby się najbardziej wpływową mową na naszym globie.
Więc jeśli zastanawiasz się, czy warto używać anglojęzycznej wizytówki w Twoim biznesie, odpowiedź brzmi: oczywiście! Jednak zanim wydrukujesz swoje wizytówki po angielsku, sprawdź, na co zwrócić uwagę.
Druk wizytówek – jakie dane umieścić na anglojęzycznej wersji?
Bez względu na to, czy projektujesz wizytówki po polsku, angielsku czy rosyjsku należy umieścić na nich takie same dane.
Najważniejsze jest Twoje imię i nazwisko, tak aby Twój klient, dostawca czy partner biznesowy wiedział, z kim rozmawia.
Jest to o tyle istotne, że przy transakcjach międzynarodowych od pierwszego spotkania czy rozmowy, może upłynąć nawet kilka miesięcy do momentu złożenia zamówienia. Warto, także zaznaczyć swoje stanowisko w danej firmie bądź dziale.
Wszelkie dane kontaktowe, takie jak telefony, adres czy e-mail należy zapisać w sposób zrozumiały dla odbiorcy, który maksymalnie ułatwi mu z Tobą kontakt.
Druk wizytówek – na jakim papierze?
Wizytówki należy wydrukować na eleganckim, sztywnym papierze.
Jeśli chcesz zrobić dobre wrażenie, możesz także sięgnąć po dodatkowe uszlachetnienia. W naszym sklepie online, na stempleks.pl oferujemy szorki wybór różnego rodzaju folii na wizytówkach.
Możesz zdecydować się na aksamitną w dotyku wersję soft touch, czy nowoczesny błyszczący laminat.
Jak stworzyć wizytówki po angielsku?
Projekt oraz druk wizytówek anglojęzycznych nie jest niczym skomplikowanym. Należy jednak pamiętać o kilku ważnych zasadach:
- tłumacz jedynie niezbędne dane. Nie warto stosować na siłę tłumaczeń np. imion czy nazw własnych. Jeśli nazywasz się Małgorzata Rybak, nie pisz na wizytówce Margaret Fisherman, ponieważ znacząco może to zaburzyć komunikację, a wręcz uniemożliwić klientowi kontakt z Tobą,
- przed numerem telefonu koniecznie umieść numer kierunkowy. Bez tego zagraniczny kontrahent może się do Ciebie nie dodzwonić.
- podaj adres do korespondencji według polskich standardów. Chociaż 25 Jagiellońska St, Apt. 10, wygląda bardziej światowo, istnieje spore prawdopodobieństwo, że tak zaadresowany list czy ważne dokumenty nigdy do Ciebie nie dotrą, ponieważ urząd pocztowy nie będzie umiał odpowiednio odczytać adresu odbiorcy.
Wizytówki po angielsku, jak się do tego zabrać?
Firma Stempleks od wielu lat pomaga małym i wielkim firmom w osiągnięciu sukcesu.
Druk wizytówek to dla nas codzienność. Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoje wizytówki po angielsku zostaną profesjonalnie wykonane, na wysokiej klasy maszynach i na świetnych jakościowo materiałach, skorzystaj z naszej oferty przygotowania projektu wizytówki.
W naszym sklepie online możesz wybrać jeden z gotowych szablonów, zaprojektować własną biznes kartę lub zlecić naszym grafikom wykonanie indywidualnego projektu wizytówki dopasowanego do Twoich potrzeb i potrzeb Twoich odbiorców.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się naszą ofertą!