Szeroko pojęta branża beauty to jeden z sektorów, którym internet zapewnił najwięcej nowych możliwości rozwoju. Punkty kosmetyczne coraz chętniej korzystają z rezerwacji terminów przez sieć, a firmy produkujące kosmetyki wykorzystują możliwość współpracy z Instagramerkami, dzięki czemu zyskują dostęp do kolejnych potencjalnych klientów. Jak zachęcić do siebie klienta na stałe? Z pomocą może przyjść tradycyjna wizytówka, którą warto wzbogacić o pewną dodatkową funkcjonalność.
Dlaczego warto zainwestować w wizytówki fryzjerskie?
Wspomniana wcześniej cyfryzacja branży beauty nie oznacza wyłącznie szansy na pozyskanie nowych klientów. To również zwiększona konkurencyjność – osoby zainteresowane Twoimi usługami będą w stanie błyskawicznie porównać ceny okolicznych lokali i zapoznać się z ocenami poprzednich klientów. Należy dołożyć wszelkich starań, aby zachęcić potencjalnych zainteresowanych nie tylko wysoką jakością usług i atrakcyjną ceną. Powyższe elementy warto uzupełnić również o system premiowy, wynagradzający za regularne korzystanie z Twoich usług.
Jednym ze sposobów na powiększenie swojego grona stałych klientów jest wprowadzenie programu lojalnościowego. Wizytówki fryzjerskie doskonale sprawdzają się w tej roli – jedna strona arkusza zawiera wówczas standardowe informacje kontaktowe, a druga przeznaczona jest do zbierania pieczątek za pojedyncze wizyty. Nagroda za zebranie kompletu pieczątek może przybierać różne formy. Niektóre firmy decydują się na zaoferowanie darmowego zabiegu, inne decydują się na oferowanie rabatów lub upominków.
Wizytówki fryzjerskie pomogą Ci zyskać nowych klientów
Warto pamiętać, że wizytówki fryzjerskie nie muszą stanowić zachęty wyłącznie dla Twoich obecnych klientów. Arkusze te warto zaprojektować z uwzględnieniem miejsca na indywidualny numer klienta – rozwiązanie to pozwoli Ci stworzyć efektywny mechanizm reklamy szeptanej, na której zyskasz zarówno Ty, jak i Twoi dotychczasowi klienci. W jaki sposób?
Spersonalizowana wizytówka salonu fryzjerskiego otworzy przed Tobą szereg nowych możliwości, takich jak np. 10% rabatu dla każdego klienta „z polecenia” oraz osoby, która zachęciła go do skorzystania z Twoich usług. Taki system generuje korzyści zarówno dla Ciebie, jak i klientów: zakład pracy zarabia 180% ceny za dwie usługi, a jego klienci mogą zaoszczędzić nieco pieniędzy.
Pamiętaj o pieczątce!
Aby Twoja nowa wizytówka fryzjera i program lojalnościowy w jednym mógł spełnić pokładane w nim oczekiwania, należy zadbać o odpowiedni system punktów. Najczęściej stosowanym rozwiązaniem są niewielkie owalne pieczątki, które również znajdują się w ofercie naszej firmy.
Wizytówki fryzjerskie od Stempleks
Planujesz wprowadzić w swoim zakładzie program lojalnościowy? Zastanawiasz się nad właściwym projektem wizytówki? Postaw na naszą firmę! Specjalnie dla Ciebie zaprojektujemy eleganckie i funkcjonalne wizytówki fryzjerskie do programu lojalnościowego, która z pewnością pomoże Ci zdobyć nowych klientów. Skorzystaj z oferty Stempleks i ciesz się nowym projektem nawet w 48 godzin od zamówienia!