W dobie kodów QR i technologii NFC, tradycyjne papierowe wizytówki wciąż stanowią nieoceniony gadżet dla wielu handlowców czy przedstawicieli firmy w terenie. Warto podkreślić również, że ich funkcjonalność nie musi ograniczać się jedynie do nadruku podstawowych informacji. Jednym z najciekawszych przykładów ich nowatorskiego wykorzystania jest wizytówka z terminem wizyty. Kto powinien postawić na takie rozwiązanie?
Jak działa wizytówka z terminem wizyty?
Na pierwszy rzut oka wizytówka z terminem wizyty nie różni się względem swojego tradycyjnego odpowiednika. Jedna strona wizytówki uwzględnia zazwyczaj niezbędne informacje kontaktowe, takie jak nazwa i adres zakładu bądź godziny otwarcia. Coraz większa liczba biznesów decyduje się jednak personalizować drugą stronę arkusza, nanosząc na nią informacje przeznaczone wyłącznie do konkretnego klienta.
Aby wizytówka z terminem wizyty spełniła swoje zadanie, na jej rewersie umieszcza się puste pole z napisemtermin kolejnej wizyty. Adnotacja może być wpisywana ręcznie lub wbijana za pomocą datownika o odpowiednich wymiarach. Oba przytoczone rozwiązania sprawdzają się równie dobrze – rozważając wybór jednego z nich, warto zastanowić się, jak wiele wizytówek przyjdzie nam uzupełnić jednego dnia. Jeśli użycie tego typu wizytówki nie będzie następować zbyt często, arkusz ten można z powodzeniem uzupełniać ręcznie za pomocą długopisu.
Jakie branże skorzystają najwięcej na takim rozwiązaniu?
Wizytówka z terminem wizyty to bardzo praktyczne rozwiązanie przede wszystkim dla zakładów z szeroko pojmowanej branży beauty, takich jak salony piękności, tatuażu czy punkty fryzjerskie. Z rozwiązania tego z powodzeniem korzystają również fizjoterapeuci – aby ich praca jak najszybciej przyniosła spodziewane efekty, wizyty muszą odbywać się regularnie w krótkich odstępach czasu.
Wizytówki to nie wszystko – czego będziesz potrzebować?
Choć nic nie stoi na przeszkodzie, aby wizytówka z terminem wizyty była uzupełniana ręcznie, warto rozważyć zakup prostego datownika, dzięki któremu proces oznaczania wizytówek stanie się znacznie szybszy. W naszej ofercie znajduje się dużo datowników wiodących producentów – do tego celu warto postawić na modele kompaktowe, takie jak mini datownik Colop S120 lub niewielki Wagraf Datuś.
Jeśli nie wizytówka z terminem wizyty, to co?
Warto pamiętać, że wizytówka z terminem wizyty nie jest jedyną metodą na utrzymywanie wysokiego zainteresowania klienta. Rolę tę równie dobrze spełniają wszelkiego rodzaju karty lojalnościowe z pieczątką, które doskonale sprawdzają się przy organizowaniu promocji np. na darmową kawę po 10 wizytach w kawiarni.
Nie jesteś pewien, które rozwiązanie najlepiej sprawdzi się w Twojej firmie? Skontaktuj się z nami – pomożemy Ci wybrać odpowiedni wariant wizytówki wraz z pasującą pieczątką. Jeśli chcesz zamówić samą kartę lojalnością, również zapraszamy do kontaktu, po którym przygotujemy dla Ciebie indywidualną wycenę planowanego zamówienia.