ULOTKI PROMOCYJNE – wielka moc ukryta w niewielkim formacie

Czy ktoś w ogóle jeszcze tworzy, rozdaje i wręcza ulotki? Przecież o wiele łatwiej i szybciej można znaleźć potrzebne informacje w internecie. Czy taki sposób reklamy i autoprezentacji w dalszym ciągu ma moc trafiania do klientów? Sprawdźmy!

Czym tak właściwie jest ulotka promocyjna?

Mówiąc w skrócie, ulotka to krótka objętościowo, skompresowana forma tekstu, której celem jest przekazanie kluczowych informacji, rozpowszechnienie ich na większą skalę, wyrażenie swoich przekonań i poglądów, zachęcenie do zakupu produktów, bądź skorzystania z usług. Ulotki znajdą swoje zastosowanie głównie w marketingu, handlu i szeroko pojętym biznesie. Ulotki mogą przyjmować formę niewielkiej, pojedynczej kartki, zadrukowanej jedno lub dwustronnie, albo też nieco bardziej rozbudowanej broszurki.

Dlaczego nie warto rezygnować z drukowanej formy przekazu?

Owszem, spora część naszego życia przeniosła się do sfery online. Zwłaszcza młodzi ludzie szukając danych produktów, czy usług, sięgną raczej do wyszukiwarki, niż będą rozglądać się w swoim otoczeniu za ulotkami i broszurami. Pamiętajmy jednak, że znaczną część społeczeństwa stanowią także osoby ze starszych pokoleń. Zresztą nie tylko dla nich, ale dla każdego z nas, tradycyjna forma czytania tekstu w fizycznej formie jest często o wiele wygodniejsza i bardziej komfortowa. Weźmy prosty przykład zamawiania jedzenia na wynos – o wiele przyjemniej będzie nam prześledzić wzrokiem trzymane w dłoni menu w formie ulotki z ulubionej pizzerii, niż szukanie ich strony w sieci i przeklikiwanie poszczególnych pozycji.

Ulotka promocyjna – tania i skuteczna forma reklamy

wydruk ulotek stempleks

Jednym z podstawowych celów tworzenia i drukowania ulotek, jest niedroga, a zarazem skuteczna forma reklamy, zatem taka forma wyrażania słowa pisanego, często stosowana jest w szeroko pojętym marketingu. Ulotki promocyjne mają za zadanie zachęcić do zainteresowania się daną firmą, produktem, albo usługą, do nawiązania kontaktu i zapadnięcia klientowi w pamięć. Świetnie sprawdzają się na różnego rodzaju targach, stoiskach promocyjnych. Oczywiście mogą być także wręczane na ulicy, wrzucane do skrzynek na listy, wtykane za wycieraczki samochodowe. Najróżniejsze ulotki reklamowe świetnie sprawdzają się również położone na stoliku w recepcjach, sklepach i poczekalniach. W tego typu miejscach, zwłaszcza w kolejce na wizytę u lekarza, czy na swoje miejsce przy bankowym okienku,, mamy zazwyczaj dużo czasu, który dłuży nam się na czekaniu, zatem zdecydowanie chętniej sięgniemy po tego typu broszury, a często nawet zabierzemy ze sobą do domu, zwłaszcza jeśli dany temat wzbudzi nasze zainteresowanie.

Ulotki w branży gastronomicznej

ulotki online

Ciężko byłoby sobie wyobrazić restauracje, kawiarnie i najróżniejsze lokale gastronomiczne, które nie posiadają ulotek. Menu drukowane w takiej właśnie formie możemy najczęściej zabrać ze sobą wychodząc, otrzymać do rachunku, albo też otrzymać wraz z zamówionym jedzeniem na wynos lub na dowóz. To bardzo wygodne móc przywiesić sobie taką ofertę na przykład na lodówce, czy schować do szuflady i móc sięgnąć po nią zawsze, gdy najdzie nas ochota zamówić coś dobrego, bez długiego zastanawiania się i wyszukiwania wersji internetowej. Aby jeszcze bardziej zachęcić klienta, warto umieścić na takiej ulotce atrakcyjne rabaty, kody zniżkowe i promocje. Mini zdjęcia potraw także mogą okazać się dodatkową zachętą i skuteczną formą autoreklamy, gdyż zdecydowanie pobudzają apetyt, skłaniając do złożenia zamówienia.

Co powinna zawierać skuteczna ulotka?

Skuteczna ulotka powinna być krótka i konkretna, przyciągać uwagę i sprawić, że jej odbiorca zainteresuje się daną usługą bądź produktem i zapragnie dowiedzieć się na ten temat więcej. Każda ulotka powinna zawierać nazwę, logo, opis, dane kontaktowe, w tym koniecznie numer telefonu, adres email oraz adres strony internetowej. Często ulotka jest pierwszym spotkaniem klienta z daną marką. Powinna zatem być na tyle interesująca, ciekawe i oryginalna, aby go zaciekawić i skłonić do bliższego kontaktu. Oczywiście najważniejsze jest treść, czyli to, co chcemy klientowi przekazać, jednak również grafika i kwestie wizualne nie są tutaj bez znaczenia. Całość powinna ze sobą współgrać i pasować kolorystycznie oraz stylistycznie do danej branży. Z pewnością w innym stylu możemy wyobrazić sobie ulotkę sklepu z zabawami dla dzieci od ulotki profesjonalnych zabiegów medycznych.

Druk ulotek online – łatwo, szybko i wygodnie

Projektowanie i drukowanie ulotek chyba jeszcze nigdy nie było tak proste i przyjemne. Dziś nie trzeba już szukać stacjonarnej drukarni, czy udawać się specjalnie w inne tego typu miejsce. Wszystko można ogarnąć bez wychodzenia z domu, na swoim komputerze, a gotowe zamówienie kurier przyniesie nam pod same drzwi. Sprawdźmy co w kwestii ulotek ma do powiedzenia firma Stempleks.pl.

Na stronie internetowej możesz zamówić ulotki promocyjne, reklamowe i informacyjne – jakie tylko zapragniesz na trzy różne sposoby: samemu tworząc od zera swój własny projekt ulotki, edytując i modyfikując już gotowy szablon ulotki, bądź też zlecając stworzenie indywidualnego projektu specjalnie dla Ciebie. Ulotki drukowane są na papierze kredytowym błyszczącym, o gramaturze 135g. Istnieje możliwość wyboru najróżniejszych pakietów ilościowych, począwszy od 50, aż do 10 000 sztuk! Dostępne formaty to: A6, A5, A4, DL, A4 składane do DL, A4 składane do A5, druk jedno albo dwustronny, kolorowy albo czarno-biały, zatem bez problemu dobierzesz ulotki idealnie do swoich potrzeb, oczekiwań i wyobrażeń. Sam przekonasz się jak proces tworzenia oraz sam druk ulotek potrafi być intuicyjny i bezproblemowy jeśli zdecydujesz się skorzystać z usług takiej właśnie internetowej drukarni. Gotowe produkty prezentują najwyższą jakość wydruku, nasycone i głębokie kolory, wyraziste grafiki i czytelny tekst.

Jak długo trzeba czekać na gotowe ulotki?

Nie lubisz zbyt długo czekać na swoje zamówienie? A może potrzebujesz ulotek „na wczoraj”? Żaden problem! W Stempleks realizacja i wysyłka idą w ekspresowym tempie! Ulotki, które zostaną zaakceptowane oraz opłacone do godziny 10:00 danego dnia, zostaną wydrukowane oraz wysłane w przeciągu jednego, maksymalnie dwóch dni roboczych. Dodatkowym plusem jest fakt, że wysyłka jest całkowicie bezpłatna! Jeśli zaś chciałbyś nawiązać z firmą stałą współpracę, gdyż będziesz potrzebować nowych ulotek regularnie, warto nawiązać bezpośredni kontakt mailowo lub telefonicznie celem ustalenia indywidualnych warunków współpracy i wyceny. Być może dodatkowo zainteresują Cię też inne produkty od Stempleks? Wizytówki, karty lojalnościowe, vouchery, papier firmowy, naklejki, teczki ofertowe, koperty, banery reklamowe, notesy, zaproszenia, katalogi, długopisy, dyplomy… Zajrzyj na Stempleks i zamów dla swojej firmy wszystko to, czego potrzebujesz i co może Ci się przydać do skutecznej i reklamy i zdobywania coraz to nowych klientów i współpracowników. Pamiętaj, że w małej, niepozornej ulotce tkwi naprawdę wielka siła i moc.