Ulotki dwustronne – kiedy okażą się najlepszym wyborem?

Ulotki dwustronne – kiedy okażą się najlepszym wyborem?

Ulotki to nieodzowny dodatek w działaniach promocyjnych m.in. w branży gastronomicznej oraz dla dostawców internetu i telewizji kablowej. W sytuacji, gdy chcemy przekazać naszym klientom jak najwięcej informacji na temat bieżącej oferty naszej marki, należy postawić na ulotki dwustronne, które podwajają ilość dostępnego miejsca. W jakich okolicznościach warto zdecydować się na takie rozwiązanie?

Ulotki dwustronne w branży gastronomicznej

Wśród najbardziej oczywistych przykładów warto wymienić w pierwszej kolejności restauracje oferujące posiłki na dowóz. Ulotki dwustronne pozwalają wydzielić na arkuszu dwie równorzędne strefy informacyjne. Jedna zawiera najczęściej wszystkie kluczowe dane na temat firmy, takie jak nazwę i logo, adres wraz z mapą dojazdu, a także aktualne promocje, uzupełnione o okazjonalny kod rabatowy (np. na dany produkt lub powyżej wartości zamówienia).

Drugą stronę ulotki można zagospodarować na skróconą wersję menu: podzielić znajdujące się w ofercie dania na stosowne kategorie, podając przy tym możliwe rozmiary porcji i uzupełniając je o obowiązujące ceny. Potencjalny klient otrzyma wówczas do ręki wszelkie niezbędne informacje, które pozwolą mu ustalić, czy oferta danej restauracji odpowiada jego potrzebom i kulinarnym upodobaniom. Nie bez znaczenia jest również odległość lokalu od domu, która zazwyczaj przekłada się na krótszy czas realizacji zamówień.

Ulotki dwustronne w dla dostawców internetu i telewizji kablowej

Drugą z branż, w których ulotki dwustronne stają się nieocenione, jest szeroko pojęty sektor dostawców mediów, takich jak internet, telewizja kablowa czy telefon stacjonarny. Podobnie jak w przypadku przytoczonych wcześniej restauracji, jedną stronę ulotki zajmują zazwyczaj dane identyfikacyjne firmy w odpowiedniej szacie kolorystycznej, informująca o aktualnych rabatach i promocjach dla nowych klientów.

Rewers ulotki obejmuje zazwyczaj szczegółową rozpiskę poszczególnych pakietów tematycznych. Potencjalny klient danego dostawcy może dowiedzieć się, jakie kanały wchodzą w skład poszczególnych bloków (filmowych, serialowych, sportowych, dla dzieci czy muzycznych) w danym wariancie cenowym. Warto również umieścić na niej informacje na temat dostępnych prędkości internetu. To również prosty sposób na przedstawienie przyszłym konsumentów atrakcyjnych cen poszczególnych pakietów łączonych.

Postaw na ulotki dwustronne od Stempleks

Chciałbyś zamówić ulotki dwustronne, lecz nie posiadasz odpowiedniego projektu? Być może posiadasz już przygotowany szablon, lecz nie jesteś pewien, jakimi parametrami powinna cechować się wydrukowana ulotka? Skontaktuj się z naszymi specjalistami, którzy udzielą Ci wszelkich niezbędnych informacji w zakresie doboru optymalnych rozwiązań.

Specjalizujemy się w projektowaniu oraz realizacji materiałów biurowych i promocyjnych dla wielu zróżnicowanych sektorów. Już dziś skontaktuj się z naszymi doradcami klientów i dowiedz się, w jaki sposób ulotki dwustronne wniosą nową jakość w dotychczasowe działania promocyjne.