Choć nowe technologie i media społecznościowe zdominowały już niemal każdą dziedzinę życia, w kontakcie bezpośrednim, takim jak branżowe targi czy spotkania po konferencjach, wizytówki wciąż są najskuteczniejszym i najbardziej eleganckim w formie sposobem na budowanie sieci kontaktów biznesowych. Jak sprawić, aby przykuły uwagę odbiorców?
Odpowiedni projekt wizytówki i druk mają kluczowe znaczenie
Wzrokowcy stanowią około dwie trzecie społeczeństwa. Pojęcie to doskonale znają specjaliści od marketingu. Zgodnie z założeniami tzw. sprzedaży wizualnej, ponad 80% pozytywnych i negatywnych bodźców odbieramy za pomocą wzroku.
Osoby, które szczególną uwagę przykładają do wyglądu napotkanych rzeczy (jak wizytówka czy witryna sklepowa), w ciągu kilku sekund wyrobią w sobie podświadomą opinię na temat danej marki. Warto zatem sprawić, aby pierwszy kontakt z firmą zapadł mu w pamięć i wywołał jedynie dobre skojarzenia.
Co powinny zawierać wizytówki? Projekt a specyfika firmy
Jak zatem powinna wyglądać dobrze zaprojektowana wizytówka? Umieszczone na niej dane są równie ważne jak warstwa wizualna. Kluczowymi informacjami, które powinny być czytelne na pierwszy rzut oka, są nazwa firmy oraz imię, nazwisko i numer telefonu właściciela wizytówki.
W przypadku firm o większej liczbie pracowników i precyzyjnej strukturze warto umieścić również zajmowane stanowisko. Punkt ten nie jest konieczny w przypadku mikroprzedsiębiorstw, gdzie właściciel firmy nierzadko jest również serwisantem, kurierem i doradcą klienta.
Na wizytówce nie może zabraknąć także danych adresowych firmy, które są niezbędne w przypadku firm świadczących usługi w swojej siedzibie. Co ciekawe, przedsiębiorcy coraz częściej rezygnują z dodatkowych danych, takich jak NIP czy REGON, a zamiast nich umieszczają na wizytówce informacje pomagające odnaleźć ich firmę w sieci – adres witryny internetowej, adres e-mail czy nazwę portali społecznościowych.
Zamawiasz wizytówki? Projekt musi uwzględniać logo
Logo pełni istotną rolę w komunikacji wizerunkowej przedsiębiorstwa, zwłaszcza w kontekście wspomnianych wyżej wzrokowców. Umieszczenie go w centralnym miejscu wizytówki pomoże w podświadomym „powiązaniu” nazwy z jego wizerunkiem.
Nie musisz projektować wizytówki samodzielnie
Część z nas, pomimo najszczerszych chęci i starań, nie została obdarzona talentem plastycznym. A nawet jeśli tak, programy graficzne umożliwiające osiągnięcie jakości „do druku” są drogie i skomplikowane. Czy oznacza to, że za prosty projekt wizytówki trzeba zapłacić doświadczonemu grafikowi? Niekoniecznie.
Nasza firma oferuje pakiet łączony, w skład którego wchodzi zarówno projekt, jak i druk wizytówek. Rozwiązanie to jest doskonałą opcją dla tych osób, które nie miały wcześniej opracowanego wzorca wizytówki – nasi projektanci przygotują dla Ciebie dwa warianty nowej wizytówki, które wydrukujemy w liczbie od 50 do 2000 egzemplarzy.
Pragniesz nanieść zmiany w przygotowanym przez grafika projekcie? Opracowany przez nas pakiet umożliwia aż trzykrotną edycję wstępnej aranżacji, dzięki któremu ostateczny rezultat spełni wszystkie Twoje oczekiwania. Aby jeszcze bardziej spersonalizować przyszłą wizytówkę, oferujemy możliwość naniesienia na niej swojego logo, dzięki której będzie ona prezentować się elegancko i profesjonalnie.
Już dziś zapoznaj się z naszą ofertą i przekonaj się, że elegancka wizytówka nie wymaga dużych nakładów czasu ani pieniędzy. Dołącz do zadowolonych klientów firmy Stempleks i zamów produkt, który przykuje uwagę przyszłych kontrahentów.