Pieczątka z logo – dobry marketing to podstawa

W budowaniu pozytywnego wizerunku firmy, który wzbudza zaufanie i oddaje profesjonalizm marki, niezwykle ważny jest element taki jak odpowiednio opracowana identyfikacja wizualna. Jej nieodłączną częścią są tzw. materiały brandingowe, wśród których znajduje się pieczątka z logo. Odpowiednio zaprojektowana, uwzględnia charakter marki, grupę odbiorców i działa jako skuteczne narzędzie marketingowe. Wiadomo, że stosując odpowiednie narzędzia reklamowe, możemy liczyć na satysfakcjonujące nas rezultaty, czyli m.in. wzrost zysków i stałe powiększanie bazy klientów, którzy nam zaufali. 

Spersonalizowana pieczątka z logo

Identyfikacja wizualna każdej marki powinna charakteryzować się przede wszystkim wyjątkowością, gdyż to właśnie ten element jest jej wizytówką. Klienci przykładają dużą uwagę do kwestii, czy oprawa graficzna firmy ma profesjonalny wydźwięk. Na tej podstawie decydują oni o jej rzetelności i często bywa to istotnym czynnikiem przy wyborze akurat naszej firmy czy skorzystania z oferowanych przez nią usług. Nie bez znaczenia jest to, aby logo doskonale oddawało charakter i misję marki. Dzięki temu mamy pewność, że z każdym jego użyciem (czy to na dokumentach firmowych, czy materiałach reklamowych), komunikujemy wartości ważne dla firmy i jej klientów. 

Pieczątka z logo firmy – jaką wybrać?

W ofercie stempleks.pl znajdziemy pieczątki zróżnicowane pod względem zastosowania, kształtu i rozmiaru. Każdy z modeli daje możliwości personalizacji i dostosowania do charakteru firmy lub jej wymagań. Nasza oferta zawiera pieczątki z logo owalne i okrągłe, kwadratowe oraz różniące się rozmiarami – bardzo duże czy też pieczątki kieszonkowe. W przypadku wyboru kształtu, wszystko zależy od naszego gustu, natomiast model powinniśmy wybrać w zależności od potrzeb naszej firmy. Stempel z logo sprawdzi się w każdej firmie, kiedy musimy potwierdzić dokumentację firmową: wszystkie przelewy bankowe, umowy bądź korespondencję firmową. 

Datowniki, pieczątki imienne, stempel z logo 

Każdy z modeli charakteryzuje się nieco innym zastosowaniem. Datowniki sprawdzą się w sytuacji, kiedy dokument musimy oznaczyć aktualną datą, co ogranicza zużycie czasu. Z kolei pieczątki imienne sprawdzą się w większych firmach, które dzielą się na zespoły, a dokumentacja czy działania mają zostać podpisane odpowiednim nazwiskiem osób o określonych kwalifikacjach. Najważniejszą i najchętniej wybieraną jest pieczątka firmowa, która zawiera nie tylko logo, ale i informacje najważniejsze dla kontrahentów i potencjalnych klientów. Pieczątki firmowe zawierają kontakt (miasto, ulica, kod pocztowy), numer NIP i często są wzbogacone o adres strony internetowej. 

Świadomość marki i jej pozytywny odbiór w dużej mierze zależy od tego, jakimi kanałami firma komunikuje się ze swoimi klientami, również potencjalnymi. Wybór narzędzi jest niezwykle istotny, dlatego pieczątka z logo to doskonały wybór, który nie tylko pozwala zaoszczędzić czas klientów na poszukiwaniu źródła kontaktu, ale również stanowi świetną reklamę i usprawnia procesy w firmie. Stempel z logo, datownik czy pieczątka firmowa – tak duży wybór gwarantuje, że na pewno trafimy na odpowiedni model dla naszej firmy.