Jak wizytówki kaszerowane pomogą wzmocnić Twoją markę?

wizytówka z logo na laptopie

Jak wizytówki kaszerowane pomogą wzmocnić Twoją markę?

Przedsiębiorcy nieustannie szukają nowych metod na wzmocnienie rozpoznawalności swojej marki. Szeroko zakrojone działania promocyjne obejmują zarówno daleko idące zmiany strategiczne, jak i pomniejsze procesy, związane m.in. z wymianą stosowanych materiałów promocyjnych. Przedsiębiorstwa, które przywiązują szczególną wagę do swej identyfikacji wizualnej, chętnie decydują się na wizytówki kaszerowane. Czym różnią się one od najpopularniejszych typów arkuszy?

Czym są wizytówki kaszerowane?

Wizytówki warstwowe, określane również jako wizytówki kaszerowane, składają się z kilku (najczęściej od dwóch do czterech) sklejonych ze sobą arkuszy papieru. Pierwszym, najbardziej widocznym efektem tego procesu, jest widoczny gołym okiem wzrost masy i grubości wizytówki. W przypadku standardowej wizytówki, gramatura wykorzystanego papieru wynosi najczęściej 350 g/m2wizytówki kaszerowane wyróżniają się dwukrotnie (a nawet więcej) wyższą gramaturą.

Połączenie kilku arkuszy w jeden pozwala uzyskać charakterystyczny efekt wizualny kilku warstw kolorów. W zależności od oferty producenta, wśród dostępnych na rynku wariantów można wyróżnić biały awers i rewers z kolorową przekładką (w przypadku wizytówek trójwarstwowych) oraz pełną dowolność w doborze barw poszczególnych arkuszy.

Dlaczego warto rozważyć inwestycję w wizytówki kaszerowane?

Charakterystyczne wizytówki kaszerowane przydają się zwłaszcza tym firmom, które kładą duży nacisk na promowanie przyjętej linii kolorystycznej. Jeśli komunikacja wizualna Twojej marki opiera się na dwóch bądź trzech starannie wyselekcjonowanych kolorach, które stosujesz we wszystkich działaniach reklamowych, warto zastanowić się nad promowaniem ich również w ramach stosowanych na co dzień wizytówkach.

Które ze znanych marek uczyniły z kolorów swój znak rozpoznawczy? Szeroko rozpoznawalne  przykłady można mnożyć. Na myśl mogą przyjść nam zarówno firmy, skierowane do szerokiego grona odbiorców (np. kolor żółty i niebieski, stosowany przez szwedzką Ikeę), jak i marki ze ściśle określonego sektora premium takiego jak Gucci (czerwień i zieleń). Poszczególne barwy stanowią również ważny element gigantów ze świata sportu – jednym z takich przykładów może być ponadczasowe złoto i fiolet, stosowane przez koszykarskie Los Angeles Lakers.

Czy wizytówki kaszerowane to rozwiązanie dla Ciebie?

Rozważając inwestycję w wizytówki kaszerowane warto pamiętać, że ich zamówienie wiąże się z wyraźnie większymi kosztami. Nietypowe gabaryty mogą utrudniać również przechowywanie wizytówki. Jeśli nie jesteś pewien, czy wizytówki kaszerowane zapewnią Ci oczekiwany rezultat, z powodzeniem możesz postawić na bardziej tradycyjne rozwiązania.

Zwyczajne wizytówki nie muszą być nudne – w ofercie naszej firmy znajduje się szereg wizytówek na odmiennych papierach i wykorzystujące rozmaite zdobienia, takie jak tłoczenia, błyszczące i matowe folie czy uszlachetnienia UV. Już dziś zapoznaj się z ofertą marki Stempleks i wybierz wizytówki, które najlepiej wpasują się w wizerunek Twojego przedsiębiorstwa. 

287