Szykujesz się do szeroko zakrojonej akcji promocyjnej, związanej z wprowadzeniem na rynek nowego produktu lub usługi? Być może planujesz przypomnieć swoim klientom o aktualnej ofercie? Długopis reklamowy z nadrukiem to praktyczny i funkcjonalny gadżet, który doskonale sprawdzi się w każdych okolicznościach. Dlaczego warto na niego postawić i czym powinien się wyróżniać?
Długopis reklamowy to sprawdzony gadżet promocyjny
Wiele marek, które planują wdrożyć upominki do organizowanych kampanii promocyjnych, staje przed trudnym wyborem skompletowania najlepszego zestawu firmowych gadżetów. Osoby odpowiedzialne za ich dobór muszą zastanowić się, czym powinna wyróżniać się nowa linia firmowych dodatków. Czy najważniejszym kryterium będzie jej oryginalny charakter? Być może warto trzymać się sprawdzonych klasyków, stawiając na rzeczy proste i funkcjonalne?
Długopis reklamowy to akcesorium, które wpisuje się przede wszystkim w tę drugą kategorię. Gadżetu tego typu nie może zabraknąć na żadnym standzie, wystawianym przez firmy na branżowych targach. To jeden z najpopularniejszych upominków wręczanych kontrahentom, który z pewnością zostanie z nimi na długi czas – niewiele gadżetów o takich niewielkiej cenie jednostkowej cieszy się równie wysokim powodzeniem zarówno wśród zamawiających, jak i obdarowywanych.
Na jakie gadżety warto postawić, czyli długopis reklamowy to nie wszystko
Planując nową linię akcesoriów promocyjnych na nadchodzący sezon warto pamiętać, że długopis reklamowy z nadrukiem to tylko jeden z cieszących się największą popularnością dodatków. Oczywiście, jednym z najważniejszych ograniczeń, związanych z działaniami reklamowymi jest ich budżet – jeśli wydatki na spersonalizowane pendrive’y czy firmowe bluzy, warto zdecydować się na nieco skromniejsze, lecz równie praktyczne upominki.
Długopisy reklamowe warto uzupełnić o wysokiej jakości firmowe notesy czy małe kalendarze, które z pewnością przydadzą się wszystkim miłośnikom tradycyjnej formy wykonywania notatek. Drugim przydatnym gadżetem mogą być solidnie wykonane teczki z subtelnie umieszczonym logo naszej firmy – wysokiej jakości gadżet z pewnością przyda się podczas przewożenia istotnych dokumentów. Idąc z duchem czasu, warto zastanowić się również nad zaprojektowaniem i wydrukiem kolorowych naklejek, stanowiących coraz popularniejszy dodatek do firmowych upominków.
Jak wybrać dobry długopis reklamowy?
Warto pamiętać również, że długopis firmowy musi po prostu bezawaryjnie działać – wybór zawodnego modelu, który nie będzie w stanie spełnić swojego podstawowego zadania, nie zyska aprobaty klientów. Aby upewnić się, że zamówiony długopis reklamowy z nadrukiem spełni pokładane w nim oczekiwania, zdecydowaliśmy się postawić na sprawdzony model marki Cosmo, ozdobiony dwoma ringami, który występuje w aż 15 kolorach, dzięki czemu bez trudu dopasujesz go do komunikacji wizerunkowej swojej firmy. Długopis reklamowy z nadrukiem to sprawdzony i ponadczasowy gadżet promocyjny, który z pewnością docenią wszyscy przedsiębiorcy szukający skutecznej (a przy tym niedrogiej) reklamy. Gorąco zachęcamy do zapoznania się z charakterystyką długopisów Cosmo – na naszej stronie znajdują się zróżnicowane pakiety ilościowe, obejmujące od 50 do nawet 250 sztuk.