Dlaczego branża gastronomiczna powinna zaopatrzyć się w ulotki na zamówienie?

Dlaczego branża gastronomiczna powinna zaopatrzyć się w ulotki na zamówienie?

Eksperci ds. marketingu i reklamy od lat wieszczą koniec ery promocji ulotkowej, którą miałaby zastąpić promocja wyłącznie w internecie. Warto pamiętać jednak, że istnieją branże, w których marketing bezpośredni wciąż święci niesłabnące triumfy. Jedną z takich branż jest gastronomia – ulotki na zamówienie pomagają przedsiębiorcom w trafieniu do nowych potencjalnych Klientów, zapewniających regularny dochód w trudnych czasach pandemii COVID-19. Dlaczego warto sięgnąć po ten rodzaj reklamy?

Ulotki na zamówienie – nieodzowny towarzysz lokalnych biznesów

Branża gastronomiczna to bez wątpienia jeden z najbardziej poszkodowanych obecnie sektorów gospodarki. Właściciele restauracji i jadłodajni muszą błyskawicznie dostosowywać się do nieustannie zmieniających się wytycznych, takich jak możliwość sprzedaży wyłącznie na dowóz lub na wynos. W sytuacji, w której szybkość realizacji zamówienia staje się równie istotna, co jakość serwowanych posiłków, restauratorzy stają przed szeregiem zupełnie nowych wyzwań.

Ulotki na zamówienie mają za zadanie poszerzyć liczbę potencjalnych Klientów w danej strefie dostawy. Kluczową rolę odgrywa wówczas sugerowany czas dostarczenia posiłków – zamawiający zyskuje pewność, że złożone zamówienie dotrze do niego szybko (i „na ciepło”), a restauracja może liczyć na większą liczbę zamówień z najbliższego sąsiedztwa. Co więcej, ulotki na zamówienie mogą stanowić również cenne źródło informacji i danych. Dlaczego?

Ulotki na zamówienie pomogą ocenić skuteczność reklamy

Wiele restauracji, które decydują się na wydruk ulotek, umieszcza na niej nie tylko menu i dane kontaktowe. Ulotki na zamówienie można również wyposażyć w kody rabatowe, uprawniające do zniżek na całe zamówienie, konkretne pozycje z oferty czy umożliwić skorzystanie z happy hours. Warto pamiętać również, że kody promocyjne można różnicować, powiązując ich treść np. z konkretną ulicą. Liczba zrealizowanych zamówień z danym kodem pomoże oszacować w których rejonach ulotki na zamówienie odnoszą najlepsze rezultaty i zaplanować kolejne akcje promocyjne.

Równie przydatnym wynalazkiem są tzw. kody QR, czyli niewielkie czarno-białe kwadraciki, służące zazwyczaj jako „skrót” do stron internetowych. Aby z nich skorzystać, wystarczy skierować aparat telefonu komórkowego na symbol, a smartfon samoczynnie przeniesie użytkownika na daną stronę. Lokale gastronomiczne mogą skorzystać z tej funkcji na wiele różnych sposobów, przekierowując odbiorców na dowolną część strony restauracji, takie jak menu, nowości czy godziny otwarcia.

Szukasz projektu ulotki na zamówienie? Postaw na Stempleks!

Nasza firma zajmuje się kompleksowym projektem i wydrukiem ulotek o zróżnicowanych wymiarach i właściwościach. Drukujemy ulotki na zamówienie zarówno z otrzymanych projektów, jak i z autorskich szablonów, wykonanych zgodnie z wytycznymi zamawiającego. Otrzymane zlecenia realizujemy nawet w ciągu jednego dnia roboczego. Zapoznaj się z naszą ofertą, wybierz interesujący Cię wariant ulotki na zamówienie i zadbaj o rozwój swojego biznesu.  

284