4 branże, które powinny zainwestować w katalog firmowy

4 branże, które powinny zainwestować w katalog firmowy

Prowadzisz firmę, zajmującą się dystrybucją produktów klasy premium? Jesteś właścicielem butikowej marki, która kieruje swą ofertę do osób o najbardziej zasobnych portfelach? W obu powyższych przypadkach powinieneś rozważyć inwestycję w katalog firmowy – jedną z najbardziej eleganckich form przedstawienia bieżącej oferty, która zapewni poczucie obcowania z towarem najwyższej jakości. Jakie branże powinny zainteresować się tą formą promocji?

1.     Katalog firmowy dla branży deweloperskiej

Decyzja o zakupie mieszkania bądź domu w stanie deweloperskim to proces, który wiąże się z wieloma trudnymi decyzjami. Nic w tym dziwnego – decyzja ta jest zobowiązaniem finansowym, które zazwyczaj przychodzi nam spłacać przez wiele nadchodzących lat. Choć trudno spodziewać się, aby katalog firmowy był języczkiem u wagi, który przekona niezdecydowanego klienta, materiał promocyjny tego typu mówi wiele o filozofii danej firmy. Podkreśla jej profesjonalizm i pełne szacunku podejście do klienta – umożliwia również zapoznanie się z wszystkimi detalami inwestycji w domowym zaciszu.

2.     Drogerie i perfumy

Perfumy to specyficzna gałąź branży kosmetycznej, w której bardzo często kierujemy się towarzyszącymi nam upodobaniami i wzbudzanymi emocjami. Osoby skłonne do zakupu wiodących perfum chcą mieć pewność, że obcują z markami premium. Starannie przygotowany katalog firmowy pomoże uzyskać zamierzony efekt i zachęci do zapoznania się z ofertą naszego butiku bądź drogerii.

3.     Moda i styl

Katalog firmowy to również doskonały sposób na zaprezentowanie potencjalnym klientom wykreowanych przez nas trendów i artystycznej wizji. Branża modowa przyciąga przede wszystkim wzrokowców – musimy upewnić się, że oferowane przez nas produkty będą wyglądać nieskazitelnie nie tylko na reklamujących je modelach i modelkach, lecz również w przygotowanych dla potencjalnych klientów materiałach promocyjnych.

4.     Hobby i czas wolny

Niektórzy twierdzą, że na ulubione hobby można poświęcić każde pieniądze. Najwięksi pasjonaci potrafią spędzić długie godziny w ulubionych sklepach, dyskutując ze sprzedawcami oraz podobnymi sobie hobbystami na temat różnic i podobieństw między danymi produktami. O zamiłowaniu tym doskonale wiedzą producenci instrumentów muzycznych czy akcesoriów outdoorowych – katalog firmowy stanowi wówczas cenne źródło wiedzy, które wspiera decyzje zakupowe.

Stwórz katalog firmowy razem z nami

Zastanawiasz się, czy elegancki i przykuwający uwagę katalog firmowy jest rozwiązaniem dla Ciebie? Zapoznaj się z naszą ofertą – zapewniamy wydruk katalogów o 8 bądź 12 stronach w formacie A4, A5 oraz kwadratowym. Korzystamy z kredowego papieru o wykończeniu kredowym bądź matowym, oferując przy tym zróżnicowane pakiety ilościowe, obejmujące od 25 do aż 250 sztuk.